Senaste tiden..

Efter påtryckningar från alla håll å kanter, är det då dags igen för lite bloggtime. Tid har jag ju; Alex sover, Mattias jobbar å tv:n visar inget i mitt tycke å smak.
Men lusten har inte riktigt infunnit sej, har nog inte vart med om så spännande saker som är värda att skriva om heller... Men det har ju aldrig stoppat mej förr iförsej ;)

Annars är ju vabtid min ständiga bloggtid, men det var längesen nu. Tack gode gud, hade blivit halshuggen på jobbet om jag behövt va hemma igen. ”Hon är såååå trött på mej nu”.. So I’ve heard!
Skit-tant!

Annars är det bara fint, känner mej dock otroligt trött å sliten, måste vara nån slags höstdepression som tagit grepp om mej. Å jag har blivit så slapp, orkar ingenting längre. Numera duschar jag sittandes i badkaret istället för att stå upp, då det är alldeles för ansträngande...
Åldern börjar väl ta ut sin rätt..;)

Eller så beror det på att jag har jobbat extra i oktober. Först dagsjobb kl 7-15, sedan stress till dagis för att hämta the kiddo, kasta i mej mat, innan jag dumpat Alex hos fadern å begett mej till kvällsskiftet kl 17-23. Tuffa tider har det vart.
But now it’s over! :)

Vad som hänt den sista månaden har jag inte så mycket koll på längre faktiskt. Minnet är värre än en guldfisks ibland.

Härom söndagen var vi dock i Danmark över dagen. En mysig impulsresa! Alex trivs till sjöss! Han fick ju åka stoooora båten, träffa Nicke Nyfiken live ;) å spela på maskinerna. Och OJ, sicket esse vi var i! Vann så det bara rasslade ur maskinerna. Me like!

Å som vanligt äter man en massa hela tiden! Naturligtvis blev jag sådär supersugen på röd pölse (som jag aldrig äter annars) när vi kom iland. Letade som en tok efter det, men icke!

Så det fick bli ett korv-stopp på Kvantum i Lerum på hemvägen. Men guuud så gott det va med ”färdsnacks” i bilen hem! ;) HAHA!
Sjukt att man ska behöva åka över till Sverige igen för att få lite röd korv?! Allt tjat om att mat har för långa transportsträckor är överskattat! ;) Nej till närproducerat! ;) Röd pölse rules!



         


         






För två veckor sedan tog jag "svinsprutan", vilket resulterade i en vrålond arm, som visserligen gick över på en dag. Men oj, va synd jag hann tycka om mej under den dagen!
En bekant sa att det kändes ju bara som träningsvärk, men jag har aldrig behövt utstå träningsvärk då jag smart nog lever i träningscelibat ;) Dumma människor som utsätter sej för sån smärta? Fast jag tror nog ändå att mitt onda gjorde mer ont än träningsvärk.. Nästa vecka är det dags igen för nästa dos, om inte vetenskaparna kommer fram till att det räcker med en dos.. Vilket dom verkar väldigt veliga om!

Igår var jag på föräldramöte på dagis, idag vart det tjejfika med favoriterna. Väldigt trevligt, vart alldeles för lång tid emellan.
Imorgon är det (äntligen?) dags för Alex hårklippning! Nu är det bokat, kl 16.15 imorgon ska Frida på Crea klippa min finis! JAG är supernervös, Alex är överlycklig då jag har lovat han både glass å paket efteråt om han sitter still.
Före och efterbilder kommer i nästa bloggutgåva ;)



Bye!


Kommentarer
Postat av: Tant Bella :D

Lille sötisen när han lver rövare!? i DK!! :D hihihi

Åh det går nog finfintfint på klippningen imorn... du har ju lovat han både glass och paket så hallåå eller!! ;) :)) hhiihi

Tack än en gång för fikat och trevligt sällskap, as allways..meeer sånt :)

Åh hoppas även på blogg då snart så man får se Alex fina nya frisyr!! :D

Kramar i massor till dig goe vän!! <3

2009-11-05 @ 20:17:18
URL: http://issabellas.blogg.se/
Postat av: Frida

som jag har saknat din blogg!!

2009-11-05 @ 20:47:03
URL: http://fridz.blogg.se/
Postat av: Carro

ÄNTLIGEN nåt att läsa =)

Ser fram emot nästa med nyfrissad Alex ;-)

KRAM

2009-11-05 @ 21:18:50
URL: http://www.metrobloggen.se/carro07
Postat av: Hanna

Tack för en jätte trevlig fikastund. Hoppas att vi kan få en tid att passa om två veckor igen :) <3

2009-11-05 @ 22:11:23
Postat av: Camilla

Älskade vän! <3

Tack för idag!

Alltid så mysigt att ses allihopa :)

2009-11-06 @ 07:33:26
Postat av: Jessika

Tack massor för idag!!!!! :-D Å jag hoppas du bloggar någorlunda snart igen för annars hinner väl Alex hår växa ut igen... ;-) Bilder snarast tack! Hehe!



Puss

2009-11-06 @ 08:40:59
URL: http://www.metrobloggen.se/jezzzzzika
Postat av: Karin

Kul med ny blogg! Inte bara jag som var dålig på att blogga ;) Hoppas det går bra hos frissan! Kul förresten att heja på dig på jordnära! Ha det så bra!

2009-11-06 @ 20:25:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0