Ny i bloggdjungeln..

Jaha, då var man "addicted" av ännu en internetsida...
Stackars Mattias och Alex!
Menmen, a woman has to do what a woman has to do!

Idag har jag (och Alex naturligtvis) besökt Synsam - det var ju dock mindre roligt!
Jag tycker att jag verkar (observera: verkar) dummare varje gång jag är där... =(

- "Ser du vad det står där"?
- "Hmm..Ehh..Kanske...Jo...Eller nä..." SUCK!
- "Nähä, okej..Där då"?
-  "Nä, tror inte det.."    
(Vadå tror inte, liksom? Antingen så ser man eller så gör man det inte!)

Sen tog jag en sväng förbi jobbet (bara för att höra gnället om att jag inte är där tillräckligt)..
Va begär dom av mej liksom? Hur ska jag hinna det med alla viktiga möten (läs: fikor) som jag är på!
Snodde åt mej en bulle å sen begav jag mej till bilen igen... Mot nästa fika - Camilla's residence!
Fiskade upp Bella på vägen..(Hon hade ju fixat fikat så jag var ju tvungen att se till att hon verkligen kom..HAHA)
Idag hade vi tappat några av våra anhängare, Hanna och Jessika var inte där..
Menmen, vi tog oss igenom även detta! Bestämde en middagsdejt nästa vecka iallfall å hoppas på fullt hus då!

Ikväll har Anna (min kära jobbarkompis) varit här å hållt mej sällskap..Trevligt!
Fick en jättefin julblomma av henne, som hon gjort alldeles själv! Sååå fin!
(Tack, tack å åter tack, Anna!)




Imorgon, på dagen, har jag faktiskt ingenting planerat! Kors i taket!
Får väl ta en hemmadag med Alex. Behövs ibland det oxå!
Med andra ord blir det väl att jag tar fram gåstolen till honom å sätter mej vid datan! =)



Men han verkligen ääääälskar han sin gåstol!

Nu blir det sängen!
Mattias och Alex sover för längesen...



Så här kan det se ut när lillkillen sover! Skönt att ha nått att hålla i under natten =)

Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Jessika!!

Gött att du med fixat en blogg!! BAH!

2007-12-12 @ 15:08:18
URL: http://jezzzzzika.blogg.se/
Postat av: Elli

Hej hej...
Skoj med en blogg...nu kan man ha ännu mer koll på dig och hur mycket du egentligen fikar...
Men hur ska du hinna med?!?!?
Kramizar

2007-12-12 @ 19:54:04
Postat av: Camilla

Wihoooo!! Lika rosa och fin som min! :-) Tur vi kan ha full koll på varandra! Puss!

2007-12-12 @ 21:54:03
URL: http://camillaefraimsson.blogg.se
Postat av: anna

as bra blogg emma men nu ser man verkligen hur mycket du egentligen fikar! hahaha

2007-12-12 @ 22:09:27
Postat av: Carro

Vilken rolig bloggsida du skaffat =)
Vilken fin grod-pyjamas Alex har, Sebastian har en likadan :o)
Kram

2007-12-13 @ 21:55:51
Postat av: Hanna

Haha.. ja e nämnd :) tihi

2007-12-14 @ 23:06:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0