Timmy, vill du bli min bästa kompis?

Ny blogg!

Åh, att jag inte har kommit på det här tidigare!

Grymt skoj att sitta å plita ner allt jag gjort under dagen å låtsas som om ni läsare verkligen bryr er om hur mitt liv och min vardag är ;-)


Tro det eller ej! Men idag blev det ännu en hemmadag! =/

Ganska positivt egentligen, för då "hinner" jag ju med att äta frukost! 



                                        


Tur att jag hade fil hemma, annars hade det väl slutat med att jag "gjort en Emma E", tagit vatten och flingor istället..Hahaha..

Men man tager ju vad man haver, Emma, eller hur? =)


Nu är det exakt en vecka sen jag slutade amma Alex. Känns hur bra som helst, finns ju massa positivt!

Som tex: att jag kan äta vad jag vill. Det spelar ingen roll om det är för starkt kryddad mat eller om det är godis med choklad i. 

Kunna dricka vad jag vill - alkohol tänker jag ju naturligtvis på i första hand! =) Men även kolsyra var man väl lite försiktig med, fast det var nog mest ibörjan iförsej.

Å att jag kan äta min migränmedicin istället för att knapra värdelösa jävla Alvedon, som inte hjälper någonting.

Som sagt, mycket positivt!

Har gjort en egen "Quizz" på min facebook, som heter "Do you know Emma"..Haha, det var riktigt kul! Försök få alla rätt på den, du!

Inte det lättaste! Mega svåra frågor...men den som får alla rätt förtjänar ju verkligen min utmärkelse.

Vinnaren utnämner jag till "min allra bästa vän" =)

Tror nog att jag bara kommer få arga kompisar kvar, kanske ska göra en lite lättare?

Fast iförsej, jag "tror" ju på Jessikas karl, Timmy. Han verkar ju kunna saker å ting. Han fick ju alla rätt på tipspromenaden på Alex dop! =P

Hahaha...Kanske Timmy blir min bästa vän?





Äh! Det är nog bäst att låta han och Mattias leka istället. Det gör dom ju så bra redan. 
För det där flygplanet Timmy tycker om att leka med, kommer jag nog aldrig förstå mej på det roliga med. =)
Så tillbaks till mina kompisar då, Camilla, 40%?? Inte ens i närheten av full pott. Skäms!
Bella är närmast än så länge med sina 80%. Du slutar aldrig att förvåna oss, Bella! =)


                                                   



Får ta en bowling-runda snart igen, by the way! Var riktigt skoj sist! Men då var det ju non-alcoholic för min del, var gravid i v.20..Men se här på mina flickor, dom ser väl ut att njuta?


Nu har nedräkningen börjat!!

10 dagar kvar till julafton

Hahaha...Det pirrar nästan lika mycket i magen nu, som det gjorde när man var barn.


Å snart nytt år oxå ju - 2008.

Det går såå fort! Tycker inte det var längesen det blev nytt millenium å man stod där dyngrak å spydde i en buske.

Men det är ju redan åtta år sen!

Tiden går alldeles för fort!

Kommer inte dröja länge förrän man står där i juni å har ett års kalas för lille Alex..=/
Å sen ska man börja jobba oxå! *blää*

Men..på tal om juni månad...

Ojojoj, tänk va vi ska slå klackarna i taket på potatisfestivalen, flickor!

Så skoj det kommer bli! Perfekt å gå ut då, man träffar ju verkligen alla människor man känner! I alla åldrar..

Jag har redan skaffat barnvakt, så jag är "ready to go" =)

Hur är det med er? Malin, Jessika? Å Carro, du ska väl oxå hänga på?! =)

Fixa barnvakt! Så trycker vi upp t-shirtar som det står "Milf 2008" på.

Super fräckt! Hahahaha..Risken att vi inte blir utsläppta av våra karlar för att vi kommer skämma ut oss, får vi ju ta!

Det finns ju fönster att klättra ut genom! =)





Julbord imorgon då! Ska bli riktigt roligt faktiskt..Främst för att Carro lovat att hon ska följa med detta år. =)
Förra året var hon "ny-gravid" och mådde illa.  Mitt illamående hade som tur var redan gått över då.



Återkommer väl med mer värdelös information om mitt liv en annan dag!

Good afternoon!

Kommentarer
Postat av: Jessika!!

vad seriöst du bloggar då! du börjar bli som mattias... han vill gärna demonstrera med en bild när han berättar något!

vi får se om timmy blir din bästa kompis. ska ju tilläggas att det var jag som satt inne på dom rätta svaren på tipspromenaden! =) ditt quiz på facebook var för svårt emma. ingen kan bli din bästa vän! ;-)

puss på dej

2007-12-14 @ 13:45:11
URL: http://jezzzzzika.blogg.se/
Postat av: Charming man

Längtar du till julen? :D

2007-12-14 @ 13:47:44
URL: http://failures.blogg.se
Postat av: Carro

Hej Emma!!
Ja vi ses imon, ska bli skoj!
Men du får stå ut med att jag inte kan prata
ordentligt =)
Kram

2007-12-14 @ 18:52:55
Postat av: Elli

Hallå tjejen.
Klarade du dig utan fika en dag...inte illa.
Vad lik alex är mattias nu...
Tycker allt att era gubbar ska låsa in er om ni ska vara milf2008 på potatisfestivalen...låter inte så säkert får någon i "stan"...

Kram kram

2007-12-14 @ 20:09:23
Postat av: Malin- the lovely sister

OFF COURSE: Potatisfestivalen 2008, here e come! ;-) Utan ungar o gubbar..:-) HEHEHE!
sexy, hotty mama bitches..
puss

2007-12-15 @ 16:13:48
Postat av: Camilla

Hade du inget VÄRRE kort på mej?! Haha!! Jag ser ju ut som en traskpadda!!

2007-12-15 @ 17:32:18
URL: http://camillaefraimsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0