En riktig liten husmus..

..är jag idag! Jag tvättar och städar, fixar och donar. Gör en Jessika helt enkelt ;-)

Sjukt tråkigt med tanke på att det faktiskt är fredagkväll. På det sättet ska det faktiskt bli ganska kul att börja jobba igen, man uppskattar helgerna mer. Nu vet man ju knappt vilken dag det är.

Tycker dock inte att det ska bli kul att ha på sej den där jävla Apu-hatten på jobbet..Menmen, kan Ulla så kan väl jag! =)


Har tillåmed fått bytt ut dom gamla uteblommorna idag. Äntligen. Vet inte ens om man kan kalla det som växte där förut för blommor, men nu är allt det vissna borta å nu står där blommor igen. Å Mattias fick ett ypperligt tillfälle att "leka" med sin gräsklippartraktor = alla nöjda å glada!


Före:






Efter:



         


Nu är det bara resten av alla blomlådorna kvar =/ Men det får bli ett senare tillfälle. Små förändringar är bra ;-)


Jag, Camilla, Bella och Alex var i Borås idag ju. Underbart sällskap - of course - men tråkigt shoppingutbud. Fanns nästan ingenting kul att köpa. Å vi som ändå hade den stora plånboken med ;-) Ett par skor och ett linne fick jag köpt till mej i alla fall, medan Brallen fick ett par stövlar. Men that's it! Kan ju knappt kallas shopping!

Kanske får prova på lyckan på Allum nästa vecka istället?


Imorgon skulle nog familjen Hurtig (the Franssons) komma på besök..på CYKEL! Matte hade köpt sej en ny cykel, så han måste väl sladda förbi å säja hej ;-) Ska bli trevligt!

Å man kan ju hoppas på fint väder iallafall. Bella säjer att det ska bli soligt och fint imorgon och SMHI säjer regn. Undrar vem som har rätt? ;-)

  


         


                 Bella                vs.              SMHI



Anyway..frågan är numera besvarad, Takida here I come!


Kommentarer
Postat av: Frida

nästan blogg varje dag nu ju :))

jag tycker nästan att borås brukar vara bättre än allum, men ja, man kan inte ha tur varje gång man är i borås. man har ju tur om regnet håller sig borta när man är där ;)

2008-08-08 @ 21:04:56
URL: http://fridz.blogg.se/
Postat av: Jessika!!

Jag längtar tills du ska arbeta i Apu-hatten.



Visst e de typsikt att man inte hittar något när man har med tjocka plånkan??? Ja,ja... Shit happens. Blommorna var heltjusiga i vart fall! =)

2008-08-08 @ 21:12:46
URL: http://www.metrobloggen.se/jezzzzzika
Postat av: Camilla

Du shoppade ju faktiskt blommor i Borran med ;)

Himla trevlig tur! Den gör vi om snarast! PUSS!

2008-08-09 @ 09:26:36
URL: http://camillaefraimsson.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hmm.. Ja tror att de blev SMHI som vann än så längre. Spöregnade ju nu! Men bella kanske får rätt framåt kvällen :)

2008-08-09 @ 13:32:24
Postat av: Bella

Klart jag har..soligt o härligt ute nu ju..och det e inte mitt fel om jag inte har rätt angående vädret för det e av tv4 vädret jag hörde att d skulle bli fint!!=)

Ja tack för shoppingen igår..men jag hänger nog på när du ska till Allum o hoppas på att man hittar mer där!!:)

2008-08-09 @ 15:08:54
URL: http://issabellas.blogg.se/
Postat av: Carro

Vilka fina blommor på er nya altan, måste se ert fina därute snart! =) Trist att det inte blev så mycket shopping, men det brukar väl vara så när man ska shoppa så finns inget och ska man inte finns MASSOR! Typiskt... Ha en bra helg! Kram

2008-08-09 @ 20:11:51
URL: http://www.metrobloggen.se/carro07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0