I kissed a girl..

..and I liked it! La la la la..

Väääärldens bästa låt...just nu iallafall ;-)

SUPERBRA är den ju!




I lördags åkte jag och Malin till Ullared, alltid trevligt med en sistertripp. Å när trippen dessutom går till Ullared, så är det ju helt fantastiskt! ;-)

Fick köpt mycket bra-att-ha-grejer; overall, jacka och överdragsbyxor till Alex, en jacka till mej, jeans och tröjor till Alex å massa massa annat bra som jag inte kommer ihåg.



                   


På lördagskvällen var det time for some bowling. Först föris at Bellas place. Nice!



                   


Sedan tog vi oss till Stures genom cykling. Jag skjutsade Larsson - och det gick faktiskt relativt bra ;-) Mattias skjutsade Henke å Bella fick Björn som resesällskap.

Gött skumt att vi tjejer fick va the drivers, men jag tror nog att vi faktiskt inte vågade bli skjutsade av herrarna.
Inte undra på det liksom, på tillbaksvägen cyklade Henke och Larsson ner i Bellas källartrappa! Haha, loosers!



                   


                   


                   


                   


                   


Jag, Björn och Larsson var i ett lag, medan Bella, Mattias och Henke var i det andra. Naturligtvis så vann dom, Mattias is da shit on bowling, så det var ganska väntat. 


Ett tu tre så kom Bellas pappa på besök i bowlinghallen. Hux flux var han bara där, å han försvann lika fort igen (undrar varför?) ;-)

Trots detta kvicka besök hann jag med att ta ett foto på släktskapet:





Anyway, efter att vi bowlat klart satt vi på uteserveringen och fortsatte vårt pimplande. Himla najs att man för en gångs skull kunde sitta ute utan att det regnade. Me like!



                   



På hemfärden fick jag med mej Björn på cykeln, tills jag tappade bort honom på vägen (?). Sedan var Mattias den lycklige som fick skjuts av moi. Jag är nog rätt grym på det där, skulle jag vilja säja faktiskt.

Jag kan om jag vill!


Vi hade bestämt efterfest hemma hos oss, men jag blev gött trött så jag gick och lade mej med en gång när jag kom hem.
Å därefter spårade nog efterfesten ur, för på morgonen efter stod där 1½ uppdrucken öl på bordet. Fet efterfest? Not! =)


Söndagen tillbringades en stor del av i sängen, tills vi (jag) orkade gå upp. Sen åkte vi ut å hämtade Brallis hos farmor och farfar. Där bjöds det på gourmetmat som alltid. Å så fick vi en bärbar dator av Jocke. Ser där ja, plötsligt händer det: killen har några fina sidor oxå ;-)


Nu sitter jag i min ensamhet här hemma, medan Alex är på dagis. Första gången han skulle äta där idag, lille killen. Han stortrivs fortfarande på dagis, inga problem alls. Skönt!
Tänkte egentligen passat på att städa idag, när Alex ändå är ur vägen. Men syrran kom på frukost å sen måste man ju faktiskt hinna ta det lugnt osså å dessutom hinna blogga om sitt otroligt spännande liv  ;-)
Städning får ske imorgon istället!



Have it goodie!


Kommentarer
Postat av: Jessika!!

Låter som om du haft himlans trevligt!! =) Men varför åkte inte Mattias med till Ullared??!!! Du har väl inte tappat kontrollen över honom?? HAHAHA!!

2008-08-26 @ 12:13:09
URL: http://www.metrobloggen.se/jezzzzzika
Postat av: MALIN

TJIPP!

Ja helt ensam var du ju inte på din allis-lediga-förmiddag; DU HADE JU SYSTRA MI! Men frukost o allt...=)

Tänkte nästan att du skulle strunta i städningen idag o ta den imorgon istället, men passa på när Allen sover sina 3timmar..Då hinner du ju nästan hela huset..

Du ska ju packa inför sol-resan också..

nu vaknade mitt lilla-gryn här..PUSSIS!

2008-08-26 @ 13:19:34
Postat av: Bella

Vilka snygga bilder du har fått upp på mig då!!haha =) vill ha dina bilder..kul o ha fler.. :)

Hoppas det gick bra idag när lille sötisen skulle äta på förskolan men d tror jag ju allt!!! =)

2008-08-26 @ 14:25:22
URL: http://issabellas.blogg.se/
Postat av: Carro

Ser ut som en kul kväll!

Vill oxå till ULLARED!!! ;-)

2008-08-26 @ 14:39:24
URL: http://www.metrobloggen.se/carro07
Postat av: Hanna

Hehe.. ni verkar ju haft de kalas bra :D

Kul att de går bra för killen på dagis.

2008-08-26 @ 21:53:15
Postat av: Emma

Hm jag tror ni börjar bli avdankade som inte fixar en efterfest =) Hehe

2008-08-26 @ 23:31:03
URL: http://wft.blogg.se/
Postat av: Frida

jo, men lite uppfräschning ibland skadar inte vettu ;)

2008-08-27 @ 13:49:34
URL: http://fridz.blogg.se/
Postat av: Karin

Alltid kul att åka till Ullared! :) Vad bra att Alex gillar att vara på dagis! Kram

2008-08-27 @ 16:58:28
Postat av: Frida

heh visst var den fin, den lilla svarta! :)

2008-08-28 @ 21:18:10
URL: http://fridz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0