Back to reality..

It's my last day in freedom today...

Imorgon kallar arbetslivet på mej igen, efter drygt 1 år å 3 månader som hemmafru/lyxfru.. =/

MEN får trösta mej med att det är ju bara för en vecka, sen bär det av till Spanien en vecka..innan I'm back to work igen.

Gött segt bara att jag har gått å blivit massa förkyld =( Är inte alls top notch!
Vet ju att man får hem sjukdomar från dagis, men att JAG oxå skulle drabbas hade ju inte slagit mej. Alex är oxå förkyld, men just nu är det nog faktiskt mest synd om mej ;-) Jag är mest illa däran..Ack jag stackars sjuka flicka!






Idag har vi haft en trevlig sista hemmadag.
Kl 11 möttes vi i föräldragruppen nere i Nolhaga för promenad å picnic. Cosy! Alla var där utan Malin, Stefan och Arvid - men däremot var Frida, Sigge och Unni med istället. Trevligt att fortsätta träffas såhär ibland - från att ha vart gravid tillsammans till att fått bebisar å få se dom växa upp till små busbarn. Å nu är det tillåmed snart dags för syskon för vissa. Skoj! Congrats!



                   


                   


         



Efter trippen i Nolhaga åkte vi till Mattias föräldrar å hälsade på. Efter lite slötittande på tv och fårtittande ändrades plötsligt planerna för dagen och vi åkte hem hela klanen till oss och åt kinamat.

Å nu sitter jag här och våndas över morgondagen. Samtidigt ska det bli rätt kul; träffa kunder å arbetskompisarna igen. Å Alex är ju glad så länge han får va på dagis.. 
..Så det enda tråkiga är väl egentligen den där jävla hatten...


Kommentarer
Postat av: MALIN (Ems sisterhood)

Tjipp Tjalome..hehe

Jag har försökt att ringa dig hela dagen men du svarar juh inte..Fick ringa till våra föräldrar o de visste att ni var hos Christine o claes..Gött att ni är i säkerhet ialalfall..tihi

Jag är OCKSÅ förkyld(mest hes som faan) o snorig..Kanske ta ut första dagen på jobbet som sjuk? hehe Nejdå, man får väl bita ihop och ta ut den där dagen då det verkligen behövs: Dagis+magsjuka=Säkert kort..=(

Börjar inte med en jobbig vecka iallafall: Mån, tors fredag..

Hoppas att ni får det trevligt på resan, men vi hörs innan!!

pussisar o kramis

2008-08-31 @ 20:48:59
Postat av: Carro

Gott att komma till solen snart!!

Lycka till imon, hatten kommer nog passa utmärkt =)

Våndas för imon, barnen e oxå förkylda, börja första jobbardagen med VAB är nog mindre poppis, får se hur de är imon...

Kram

2008-08-31 @ 21:33:43
URL: http://www.metrobloggen.se/carro07
Postat av: Emma

Lycka till på jobbet i morgon =)

2008-08-31 @ 23:06:54
URL: http://wft.blogg.se/
Postat av: Bella

Det går säkert jättebra idag på din första arbetsdag!! och Alex kommer säkert vara gött trött sen i eftermiddag då han kommer hem o allt blir mycke lugnare men d blir nog siitbra!!=)

2008-09-01 @ 14:12:00
URL: http://issabellas.blogg.se/
Postat av: Frida

hatten är en vanesak ;)

2008-09-02 @ 11:08:20
URL: http://fridz.blogg.se/
Postat av: Anna

hatten emma:) den har vi alla fått vänja oss med, så det ska nu bli ett nöje att få se den bäras av dig:) hoppas första arbetsdagen var bra iaf, fast jag hoppas allt att ni saknade mig lite;)

2008-09-02 @ 22:34:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0