I väntan på mat..

Har "knåpat" ihop en liten blogg, i väntan på middagen.

Vilket dock inte var så svårt: bara att kopiera frågorna från Camillas blogg och byta ut svaren  :-)

This is me today:


Dagens humör: Tröttis.

Dagens mående:
Ganska bra faktiskt, med tanke på att det är första dagen i "mitt nya sunda liv".

Dagens borde: Dammsuga.

Dagens frisyr: Uppsatt i en tofs.

Dagens klädsel:
Jeans, linne och kofta. Å så naturligtvis underkläder oxå! ;-) Det hade tydligen inte du, Camilla!?! *grrrr*




Camilla nakenfis!


Dagens planer:
Träffat tjejerna ur föräldragruppen, promenerat och druckit kaffe.



                             


                  


Dagens längtan:
Gooooodis!

Dagens fundering:
Hur ska jag klara av denna plåga? (= bantning)

Dagens beroende:
Mat (som alltid)

Dagens tråkigaste: Att inte "få" äta vad jag vill.

Dagens roligaste: Alex min när han fick prova ny mat idag.





Dagens jobbigaste: Städa upp efter Alex, efter att han fick äta alldeles själv.



                   



Dagens middag: Gourmetmiddag a' la hamburgare och pommes frites.

Så gick det med min nyttiga dag. =/  Det skulle blivit kycklingsallad egentligen, men en miss i beräkningen ledde till hamburgare istället. 

Så tanken var ju god iallafall. =)



Dagens låt: "Knock on your door" med nåt dansband. (= Alex favorit!)



Take care!


Kommentarer
Postat av: Carro

Alltid kul läsning =)
Alex ser ju för go ut när han äter!
Ha en bra kväll.
Kram

2008-02-11 @ 18:20:02
URL: http://carro8007.blogg.se
Postat av: Camilla

Din lilla tjuv! ;-)

2008-02-11 @ 21:13:33
URL: http://camillaefraimsson.blogg.se
Postat av: Camilla

En sak till!
Jag var faktist inte naken under kläderna ;-)
Bara du som fantiserar om sånt din snuskis :-P

2008-02-11 @ 21:21:17
URL: http://camillaefraimsson.blogg.se
Postat av: Bella

Va duktig du e..eller försöker va..men du äter ju inte godis o så mycke fett i alla fall..va glad för det..=)

2008-02-11 @ 22:11:53
URL: http://issabellas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0