Morgonrockarnas dag

Jaa, som rubriken tydligt berättar; idag har det varit "morgonrockarnas dag" här på Ryttaråsen.
Jag har (som alltid) gått runt i min lila schyssta (?) morgonrock och Alex har gjort mej sällskap med sin fräcka döskallemorgonrock.

                   


Vi har haft en "kurerardag"  hela långa dagen idag. Måste ju kurera lillgrabben så att han är pigg på att följa med på Ullaredsresan imorgon. =)

Så idag har vi bara slappat, lekt och till Alex stora förtjusning bjöd jag honom på ett bad i badkaret.




Fiskarna strandade efter ett livligt bad


Alex var annorlunda i vattnet idag. Annars gillar han att sitta å leka med sina fiskar. Men idag skulle han stå upp mot badkarskanten och jucka. Å satt han ner drog han bara i duschmunstycket eller ännu värre: snoppen sin.
Så det var väl iförsej bara bra att han ville stå. ;-)


Sedan sprang han runt i gåstolen, kastade ur jord ur blommor å röjde.
Hann dit i tid, innan det blev en jätte oreda av det:




Tråkigast av allt var att det är ju faktiskt tisdag idag, dvs Mattias tränardag. Så han kom ju inte hem förrän närmare 18. Segt å inte ha hittat på nånting på hela dagen, å så kommer han inte hem förrän sent.

Men jag ska väl inte klaga, finns ju folk som alltid har det så. Fast då är dom ju vana vid det iförsej. Å det är verkligen inte jag! Mattias jobbar ju alltid 7-16.

Å dessutom är jag nog den mest sällskapssjuka människan som finns...å som har funnits!

I need much loving!...and närhet!



                   


Imorgon smäller det! Gekås here we come!




Åh underbara älskade varuhus!


Varuhuset där allt kan hända. Varuhuset där man kan handla allt. Varuhuset som ligger mej varmt om hjärtat. Varuhuset som....ja, ni förstår nog!

I LOVE ULLARED!


Är man inte shopaholic innan, så är man definitivt det när man åker därifrån!





Fick lärt mej en läxa denna blogg. Blond som jag är (?) har jag trott att det stavats shopOholic, inte shopAholic.

Men ser man det såhär, så är det ju betydligt mer logiskt att stava med A istället för O. Haha!

Jaja, jag är ju iallafall kvinna nog att erkänna mina misstag, när jag väl gör dom. ;-)


Ikväll blir det till att lägga sej tidigt. Iallafall vid 22-23 tiden. Vill ju komma iväg så fort som möjligt imorgon bitti!!

Att vänta är ju fullkomligt överskattat!

Jag har inte direkt nerver av stål heller. Att sitta och fika på Ullared parkeringsplats, som många gör, skulle aldrig komma på fråga, i mitt shoppingsällskap.

VI MÅSTE JU IN...NUUUUU!





Imorrn fyller min allra bästaste vän i hela världen år, my darling sister! 
Hon varierar i ålder, så i år blir hon 27 år!
GRATTIS!!




Å Malin, hade det inte vart för Ullaredsresan, så hade jag gladeligen kommit å bjudit dej på frukost!

Nu får jag avsluta detta här, ska äta SEMLA!

So long!






Kommentarer
Postat av: Camilla

Haha! Vilken underbar pojke du har!
Så söt han är i sin dödskallerock!
Du kanske skulle köpa en likasamma så ni matchar?! ;-)

2008-02-05 @ 19:28:34
URL: http://camillaefraimsson.blogg.se
Postat av: Jessika!!

Jag håller med Camilla, en ny morgonrock e de nog snart dags för. Din borde ju vara sleten vid detta laget? HAHA! Shoppa lugnt imorrn! ;-)

2008-02-05 @ 19:42:30
URL: http://jezzzzzika.blogg.se/
Postat av: Maria Asplund

jaså Ullared låter härligt..ska ni ta med er pojken? eller har ni skaffat barnvakt?
kram

2008-02-05 @ 20:10:30
URL: http://miz84.blogg.se
Postat av: Bella

Va söt han e som alltid lilla Alle bralle o i sin dödskallerock..e jag förvånad..??..=)hihi
Hade nu så trevligt imorn o glöm ej mina saker!:)

2008-02-05 @ 22:23:33
URL: http://issabellasblogg.se
Postat av: Carro

Hej! Ja jag fattar att du älskar Ullared, jag med!! =)
Tur du har som har en sambo som vill åka med, inte
alla som har.... =) Men jag ska LURA med honom dit snart jag med! Hoppas Alex är bättre! Kram

2008-02-06 @ 10:08:55
URL: http://carro8007.blogg.se
Postat av: Frida

hehe ååhhh, så söt alex var i filmklippet du skickade.. hihih... sååå söööt!

2008-02-06 @ 16:33:06
URL: http://fridz.blogg.se
Postat av: Lexie

Söta bilderna högst upp var :)

2008-02-06 @ 17:33:11
URL: http://musicofc.blogg.se
Postat av: Erika ..

Shoppa lugnt!!!

2008-02-06 @ 20:44:30
Postat av: MALIN-The 27 years old sister

TJING!
TACK!!! För en underbar dag (och fjäsk på bloggen) igår! SUPER SUPER bra dag..!! Längtar tills på tisdag då vi ska göra Musse´s osäker..:-) Ska jag eller du beställa.
Super sötis; Badrocks Alle o Badrocks HOT(oavsett vad vissa säger) MAMA..Kip on with your morgonrock:)
PUSS

2008-02-07 @ 12:32:27
Postat av: Carro

Ingen ny blogg än...... Inte likt dig Emma!!

2008-02-07 @ 22:12:54
URL: http://carro8007.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0