My lovely friends!

Ja, jag var bara tvungen att ägna en blogg åt att hylla mina härliga vänner!

Har nog dom bästaste i hela vida världen, skulle jag tro.

Puss på er!
Hyllning avslutad! ;-)


Idag har jag avnjutit en fikastund med mina vänninor, som det heter på fint språk.
I löööve it! Det är så jäkla kul att träffas (nästan) varje vecka, å bara umgås å snacka strunt.

Å idag var man extra glad för att vädret var såå vårlikt.

Sol, sol, sol..





Efter fikat, som idag bestod av kycklingsallad, loka och avslutningsvis kaffe och kärleksmums på Cafe Göta (Diva var fullt), gick vi en sväng på stan.





Bella var ute efter ett par skor.  Det slutade faktiskt med ett par jättefina skor - fast det var Camilla som shoppade! Hon som inte ens var ute efter skor - å som jag förstått det, inte ens behöver skor!
Bella fastnade för ett par jättesöta skor, men som naturligtvis inte fanns i hennes storlek. =( Typiskt!

Även jag fann ett par fräsiga skor, men dom var väl inte så praktiska om man säjer så. Hög, smal klack + småbarnsmamma hörde väl inte riktigt ihop kände jag. Så jag avstod. =/

Vi alingsåsare har ju berikats med ännu en skoaffär, nu i dagarna, nämligen Eurosko.





Hade jag vart rikare än vad jag är (mammapengen är, som tidigare nämnt, verkligen inget att stoltsera med) - så hade jag gärna shoppat lite oxå!

Men den tiden är nästan förbi nu, känns det som.

MEN...imorgon är det iallafall MIN tur att do some shopping. OM jag hittar något fint.

Jag och Bella i Göteborg = bådar inte gott för plånboken. =(


Igår trodde jag på allvar att min lille son, blivit förvandlad till en varulv! Hua mej!

Något djuriskt var det med honom iallafall: han anföll människor med sina huggtänder, ålade in under varje bord å låg och lurade. Sedan rev han åt sej massa skor från vårt skoställ som han låg å gnagde på.




Vem har han ärvt detta beteende av?

Nu ska jag umgås med min familj och mitt PL-GODIS! *NAJS*

Ha en underbar helg allihop!

Och flickor: swing it on the hotel for me too!



BYE!


Kommentarer
Postat av: Bella

Men du e föör söt Emsis!!att tillägna i alla fall lite av din blogg till oss tjejer..d va inte dåligt..=)
lätt att det ska bli ordentlig shopping imorn..inte ofta d händer ju.. =(

kraam

2008-02-29 @ 19:57:12
URL: http://issabellas.blogg.se
Postat av: Jessika!!

Varulvsbetendet har han nog fått från sin mor. Jag tror inte du ligger under bordet men du hugger nog rätt bra i ditt pl-godis! ;-)

2008-02-29 @ 20:00:28
URL: http://jezzzzzika.blogg.se/
Postat av: Camilla

Åhh!!!! Men du kunde väl skrivit en rad till om dina underbara vänner?! ;-) *Hihi*
tack för idag!! Och skorna.. ÅHH!! Jag är helt kär!!

Puss!

2008-02-29 @ 21:39:42
URL: http://camillaefraimsson.blogg.se
Postat av: Emma

Camilla: Nä du! Med risk för att ni blir bortskämda så räcker det gott å väl med ett få ynka rader. ;-)
Vill ni HA mer, så får ni GE mer! ;-)

2008-02-29 @ 21:43:08
URL: http://emmalundstedt84.blogg.se
Postat av: Camilla

Kom du hit så ska du få se!!
Bend over Honey ;-)

2008-02-29 @ 21:44:43
URL: http://camillaefraimsson.blogg.se
Postat av: Carro

Ja jag får ta och komma till Alingsås så får du visa mig DIVA och ta en fika! =)
Eurosko har vi här i lilla Lerum med!!

2008-02-29 @ 22:05:15
URL: http://carro8007.blogg.se
Postat av: Erika ..

TAck för en rolig blogg!!

Eurosko e ingen ny skoaffär utan det e gamla Skomästaren. :-) (han har bytt till den kedjan)

kram

2008-03-04 @ 21:13:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0