Tragisk??

Hejhej hallå kära dagbok!


Ja, bloggen har ju faktiskt blivit som min dagbok.

En ROLIG dagbok, där man kan få kommentarer. =) En dagbok som dock inte är så hemlig, eftersom ca 150 stycken läser den.

Men ja, nästan som en dagbok. Skriver ju om mitt liv, känslor, uppdrag mm. Massa onödigt med andra ord!

Uppdraget just nu, är ju bantningen!

Och för att återkomma till det, så är det inte alls skoj. Men kan jag gå ner kanske sisådär 4-5 kilo, så hade jag vart helnöjd! Tror jag! Kanske. Eller inte.

Man blir nog aldrig helt nöjd. Antingen är man för stor där, eller för liten där eller sladdrig både här å där..



                   

Tjock, smal, sladdrig..Blir man någonsin nöjd??

När sjutton ska man vara vacker nog att visa upp sej i bikini? Sommaren 2030??

Då man helt enkelt slutat bry sej..





Imorgon kväll blir det romantisk middag med syster yster.





Det ska bli himla trevligt! God mat, dryck och ooootroligt trevligt sällskap! ;-)

Haha, enough with the fjäsking? What do I want liksom? Kanske vill jag ha samma present när jag fyller år? ;-)


Appropå god mat, så ser jag fram emot de två kommande lördagarna oxå!

Nu på lördag är vi bjudna hem till Carro och Johan i Floda. (Johan, feel the pressure!) Å lördagen efter blir det middag hos Åsa och Krister, ur föräldragruppen.





Alex och Mattias badade i badkaret förut, med Absolut Dansbands-skivan på högsta volym. Haha! Va ska det bli av dom två? Eller iallafall Alex?
Med Mattias är det redan försent... ;-)



                   



Fick kamma Alex hår efteråt, för igår såg han ju ut som en riktig trollunge!

Har ju glömt visa Alex nya fina, fräsiga dregellapp!




 

Svart med fin grön text. =)  Intressant för er läsare va? NOT!
Menmen ni får ta mej som jag är:

En fattig småbarnsmamma som blir glad av minsta lilla shoppingrunda.
Tillexempel en dregellapp för 45 spänn.

Haha, jag är allt bra tragisk!


Å nu har jag bloggat TVÅ gånger idag. Snacka om att vara tragisk!


OVER AND OUT!

Kommentarer
Postat av: Carro

Alltid skoj med ny blogg!
Du är INTE tragisk, jag lovar =)
Får se om Johan känner nån press på maten,
tror inte det =) Kram

2008-02-11 @ 20:18:52
URL: http://carro8007.blogg.se
Postat av: Jessika!!

Shit, fullt ös på din sida idag!! Gött!!

2008-02-11 @ 21:35:27
URL: http://jezzzzzika.blogg.se/
Postat av: Camilla

Men Emma...
Du är INTE tjock!!!
Du är ju bara söt!

2008-02-11 @ 21:36:31
URL: http://camillaefraimsson.blogg.se
Postat av: Bella

Du e ej tjock, fet eller nåt som du säger..som du säger så blir man nog aldrig nöjd..tyvärr..o klart du kan visa dej i bikini..så fin så..=) kraam

2008-02-11 @ 22:14:18
URL: http://issabellas.blogg.se
Postat av: MALIN

Jag håller med Camilla: Du är inte tjock, du är bara (och inte så bara heller) söt ;-)
Tack för prommisen idag 12/2 och en super middag på Musse´s, tar ut segern i förskott, men det kan inte bli mycke annat än LYCKAT!
Pussis

2008-02-12 @ 18:44:14
Postat av: Anneli

Emma; jag tycker din nyinköpta dregellapp till Alex är jättetuff! Vart har du köpt den? En sån skulle jag också vilja ha!

2008-02-15 @ 12:49:29
URL: http://annelioandreas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0