Back on track!

117 läsare har jag haft som mest på min blogg..Nice! Men bara 13 kommentarer som mest? Hur förklarar ni detta?
Har gjort lite research, och i snitt är det 55 personer som läser mina bloggar varje gång. Sweet!

Inte illa ju! Mitt skräp till skriveri.

Thank you iallafall!


Handlingslistan inför Ullareds-resan har nu börjat skapats:

Alex skedar, nappflaskor, nappar, tvättlappar mm.

Tänk att det kan vara så roligt att shoppa simpla vardagsgrejer? Tillåmed så roligt att man ser fram emot det i flera veckor innan och räknar ner dagarna..Skumt!

6 februari, Mattias första pappalediga dag, åker vi!

JAG ska bland annat spana efter rakhyvel, raklödder, sminkborttagningsmedel, kanske något klädesplagg mm. Inte alltför skojiga grejer, men det absolut roligaste är ju att titta efter saker till Alex.

Tillåmed Mattias tycker att det ska bli skoj att åka dit. STORT kors i taket.

Han kom hem häromdagen från jobbet och sa:


- Jag nästan längtar till Ullared ju.

- Ehh..va?

- Ja, jag ska ju köpa massa saker.

- Jaså? Som vadå?

- Kalsonger, strumpor och schampoo, sa han nöjt.


Haha! Karlar - dom vet inte vad riktig shopping är!


På fredagskvällen fick vi celebert besök, av Michael och Sara. Det var superroligt! Har ju, tyvärr, inte setts på ett tag nu.



                   


Det var ju dessutom betydligt bättre att träffas förra veckan, för på torsdag drar dom till Thailand och är borta i 2 veckor.



Vad är det som lockar liksom? Hahaha...


ALLA åker till Thailand nu! Jag får nog återuppta solningen, så jag är med i solligan. Nån som ska med?


Fick meddelande av min underbart gulliga arbetskompis, MARIE, häromdagen. 2 februari är jag välkommen till henne på lite småplock innan det är dags för bowling kl 21. Ska bli superkul!
Känner mej änna ute i svängen igen ju! Först "grabbkväll" å sen bowlingkväll..I'm back on track!





Ja, så till lördagen då, the big night out: GRABBKVÄLLEN:

Hämtade upp Bella vid 14 tiden. NU började drickandet! Goda goda!

Fixade iordning en "bröllopspresent" till Emma och Camilla. Är det bröllop så är det ju!





Korgen bestod av olika godisar i hjärtform - of course - en påse Hjärtan-chips, 4 hjärtanklubbor och egengjorda vigselringar. Ringarna gjorde vi av gamla örhängen. Haha! Blev riktigt nice.....typ!

Sen skrev vi "äktenskapsförord" till dom båda:



                   



Jag skulle agera präst och hade oxå ett litet "tal". Sen tejpade jag en bit vitt papper runt halsen - höll dock på att strypas =/ ...men what the hell vad gör man inte för sina homies?




När bröllopspresenten var kirrad, hoppade jag in i duschen. Tvålade tillåmed in mej med Mattias Axe, tog på mej hans deo och parfym.

Haha! Är det killkväll så är det.

Mattias sniffade på mej när jag kom ut från duschen och sa:


- Det blir inget ikväll Emma. Jag är ju ingen bög.


Gav Mattias order att han skulle leta upp ett par byxor till mej. Han gav mej ett par jeansshorts å sa: dom här är nog lagom till dej.

Haha, det var dom!





Jag och Bella gick på SingStar medan vi väntade på att Jessika skulle hämta upp oss. När vi vrålat (sjungt) ett tag kom Jessika. När vi sedan anlände till Emmas place, blev det bröllopscermoni i hallen. Real romantic!



                   



Kvällen var riktigt nice! I had a blast!
Blev väl "några" cider för mycket och kanske lite för mycket bål. Men jag mådde ju iallafall bra på kvällen. Värre var det ju dagen efter. Var som ett vrak hela dagen. Gick upp ur sängen kl 18 - slapptask! Hjälpte Mattias med att göra tacos. Fick i mej lite käk å slängde mej sedan på soffan, där jag låg i några timmar å slötittade på tv, därefter blev det bingen igen.





Jessika! Du undrade om jag tog några kort i lördags? Klart jag gjorde, as always! Frågan är ju dock om dom blev bra!?


Här är till exempel tårtan som vi bjöds på! Fin?

Vi diskuterade ytterligare "temakvällar" för vår kommande tjejkvällar. När jag fyller år ska jag ha "Pimps and hoe's". Emma ville ha Playboy-tema och Bella 80-tal.

Fler fyllekort:


                   


                   


                   


HAHA! Jaja, vi har jääävligt skoj ihop iallafall! ;-)

Idag har vi babysimmat, Alex och jag, med Jenny och Åsa å så deras döttrar.  Efteråt blev det fika i cafeterian - enligt mej det viktigaste på hela "utflykten".


                   


Imorrn blir det familjelivsfika och på kvällen har jag en "dejt" med Anna & Hanna från jobbet, onsdag ska jag spendera tid med mamma och syrran - det va längesen! Torsdag blir det en tripp till Ikea.
Så nu vet ni på ett ungefär vart ni har mej i veckan! =)



Kommentarer
Postat av: Jessika!!

Äntligen, som vi väntat! =)

2008-01-21 @ 20:46:47
URL: http://jezzzzzika.blogg.se/
Postat av: Lussebullen

FYLLEBULT!!!

2008-01-21 @ 21:10:33
URL: http://emmalundstedt84.blogg.se
Postat av: Bella

Ja lite fyllebult e du!!haha..=) fasen va hit jag känner mej på bilderna..hihi

2008-01-21 @ 21:13:48
URL: http://issabellasblogg.se
Postat av: Låtta

Det verkar som ni hade himla skoj i lördags :-)

2008-01-21 @ 21:27:43
Postat av: Hanna

Haha.. Nice blogg!

2008-01-21 @ 23:07:31
Postat av: Carro

Ni verkar haft en himla kul kväll!! Värre dan efter..... Ja så är det första fyllan efter graviditeten, JAG VET =)
Fast än har det inte blitt nån efter Sebastian, får nog fixa det snart =)
Fina kort med! :o) Kram

2008-01-21 @ 23:41:53
URL: http://carro8007.blogg.se
Postat av: Camilla

Hahahah!!!
Åhh!!! Jag tror jag älskar dej Emma!
Vilken härlig blogg! :-) Haha!
Men jävlar i min lilla låda så fula vi verkligen var i lördags! Hah! Tur vi vågar bjuda på oss själva såhär i cyberspace... :-P

Shit vad jag längtar till nästa temakväll!!
Åhh!!
Vi har ju så skoj tillsammans!

Puss & Kram hela dan!

2008-01-22 @ 20:27:10
URL: http://camillaefraimsson.blogg.se
Postat av: Sara

Tjenis Ems! Snyygga bilder du!:D Vad gör jag med den där miniräknaren egentligen?:) What can I say, he likes it! Imorgon smäller det!!Hoppas ni får det bra här i tråkiga gråa Sverige! :) Moahahaha! Kul att träffas i alla fall, ska försöka vara lite piggare nästa gång!! Kram på er alla tre!

2008-01-23 @ 09:42:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0