Glittriga män i tajta trikåer?

Helgen började som alltid med en fredag.

Jag och Alex hade tänkt att gå en långpromenad, men blåsten satte stopp för detta.

Det blåste ju storm! Och lättviktig som jag är, så var jag rädd att jag skulle blåsa bort.

(Okej, kanske mest troligt att Alex skulle gjort det.)

Istället stannade vi hemma hela dagen och lekte och hade mys.



                   




Haha, såhär hittade jag Alex efter sovstunden på dagen. Sötis!


Mitt i leken upptäckte jag att Alex tredje tand börjar komma fram. =)

På överkäken denna gång, lite åt höger - för att vara exakt. Grabben har ju snart fler tänder än morsan sin!

Haha, nä då! Så illa är det inte...ännu!

Jag fyller ju trots allt 24 år snart! Börjar faktiskt nästan få åldersnoja nu ju. Min kompis Elli hade det när hon var typ 21!

Haha, redan  hade hon ändå sitt på det torra: fästman OCH en son. Medan jag var kvar i "festa-varje-helg-livet".

Men nu 3 år senare är JAG där, fast i åldersnojan, trots fästman och son.

NU Elli, förstår jag hur det känns! =)





Jag och Alex tog ett bad efter han ätit lasagne, för det första behövdes det verkligen och sen ÄLSKAR han ju att bada å vi hade ju inget annat bättre för oss heller. Ute hade det ju börjat pissregna oxå, plus att blåsten aldrig avtog. =(



                   


Så här lycklig blir han efter ett bad


Mitt i insmörjningen efteråt somnade sötisen hux flux:




Fredagskvällen tillbringades hos mor och far i Fly. Vi åt pizza med god aptit - vrölgott, tittade lite på tv, lekte med Alex. Pappa och Mattias bastade i flera timmar innan.



                   



På lördagen lyxade vi till det med frukost ute på stan!!!

Vi gav Alex sin gröt hemma, innan vi klädde på oss och åkte till city - i ovädret. Usch, snö och tidvis regn och blåst - inget skoj!



                    



Besökte det nya cafeet: DIVA!. Kaffe och en varm ciabatta med ost, skinka och tomat fick det bli för mej. Mattias tog likadant. Sedan kunde vi inte motstå, så jag syndade med en kärleksmums - I LOVE!

Alex trivdes som fisken i vattnet med alla kunders roade blickar och kommentarer om hur söt han är.

Föreslog att vi alltid skulle äta frukost på cafe, iallafall helgen runt löning. =) Såå mysigt - å gott!
Efter vår frukost gick vi en runda på stan. Alex fick en ny mössa:





Och Mattias ett par nya skor. Han gjorde ytterligare ett av sina kända "kap". Skorna hade kostat 999 kr och kostade nu 400 kr. Han var bara ju tvungen att köpa dom.

Ibland undrar man om han bara handlar bara för att det är ett kap eller om det verkligen är så att han vill ha dom?  Det enda han pratar om efteråt är iallafall sitt kap.





Gick och väntade innerligt på Bellas telefonsamtal. Och äntligen kom det efterlängtade samtalet. Klockan 14 ringde Bella finish boobjob!

Hon lät väl inte riktigt som vanligt kan jag ju påstå. Haha, lite vimsig av smärtstillande tabletter kanske? Men det var SÅ kul (och skönt) att höra att allt hade gått bra. Även om stackarn var öm!

Men det är väl som dom säjer: "Vill man vara fin får man lida pin".

Och OJ, vilken pudding du kommer vara! Pick pack att INTE synas med dej på stranden i sommar! :-)

Som Sören, Bellas pappa, sa till mej i telefonen: "Pamela Anderson kan slänga sej i väggen nu"..

Haha!


Klockan 16 skulle vi vara hemma hos Malin och Stefan. Så det var bara till att hoppa in i duschen och sedan plocka ner allt vi skulle ha med oss och åka bort.

Vi hade superskoj, som vi alltid har när vi träffas!

Åt couscous med kyckling, räkor, kassler och olika dipper. Skitgott!

Thailandresan hade vart jättebra och det hade gått jättebra att åka flygplan med Arvid.



                   


På söndagen hann jag knappt i kläderna förrän jag var på väg mot Bellas house. Mattias och Alex var oxå nyfikna på att få se tuttarna. Dessvärre får man ju inte kika förrän efter 2 dagar, så I'll be back later in the week för att se "härligheterna". Haha!

Såg iallafall bra ut och storleken blir ju alldeles lagom! Nice work, Bella!
Jag kände naturligtvis på dom oxå! =) Damn, va hårda dom var! Fast det var ju pga all bandage och tejp som tryckte ihop dom för att hålla rackarna på plats.





Efter visiten hos Bella åkte jag och resten av familjen till Maxi, köpte lite smått och gott till Alex som tyvärr inte finns på Willys, typ majskrokar och olika burkmat. Sen drog vi ut till Mattias föräldrar. Bjuden på middag även denna dag.

Gott, att ha sluppit lagat mat både fredag, lördag och söndag! Kan det inte alltid vara såhär??





Efter maten slappade vi i soffan framför tv:n, där visades konståkning med män! Usch å fy!
Glittriga män i tajta trikåer? Hallå liksom? Why? Såg riktigt äckligt ut faktiskt. *ryser*

Jaja, det var allt från min helg!

Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Jessika!!

Men Emma, du har ju berättat för mig att du älskar män i tajta, glittriga trikåer!! Eller var det en hemlis förresten? ;-)

2008-01-27 @ 20:52:51
URL: http://jezzzzzika.blogg.se/
Postat av: Bella

Det va ju inte den bästa bilden på mina boobies men d funkar la så länge!!=)hihi..
ni verkar ha haft en bra helg o längtar tills vi ska gå o fika..vill umgås me folk ju!!=)

2008-01-27 @ 21:52:07
URL: http://issabellasblogg.se
Postat av: Elli

Hahaha....
Så bra att du börjar förstå min åldersnojja, som jag hade för snart 3 år sedan...Nu när min är över sedan lääänge :-)
Hoppas du klarar dig igenom den...tänk när det blir 30...ojojoj vilken nojja man kommer ha då om det redan har börjat...

Ses på tisdag...så skojjjj.
Kram

2008-01-27 @ 22:46:20
Postat av: Carro

Hej! Du är ju hur ung som helst!! Tänk på mig som snart fyller...30!!! Usch och fy.....
Men då blir det ju fest, det mest positiva =)
Men en BRAAAAAAAAAAAA blogg, som vanligt!!
Snygga skor Mattias fynda =)
Vi kanske kan ses innan ni ska komma hit, om vi kanske kan kika förbi en förmiddag, kan ju se.
Alex har ju blivit SÅÅÅ stor, det går ju så fort!
Så söta små tänder och allt =)
Kram på er!

2008-01-27 @ 23:20:39
URL: http://carro8007.blogg.se
Postat av: Camilla

Jag vill åxå klämma på Bellas Boobies!!
Du ska då alltid vara först! ;-)
Men vilken skön helg ni haft!
Och Alex.. han är ju grymt söt! Längesen vi träffades med era skitungar nu! Får ta ett möte snarast!

2008-01-28 @ 14:07:33
URL: http://camillaefraimsson.blogg.se
Postat av: MALIN- Sister = Who else?

Tjing.
Gött att du fick känna på Bella bus boobies..Blev du sugen själv eller?
Gött att äta frukost på staden-Min mattias skulle inte palla me..det är ju folk där + hemska affärer(Lindex)som man kan tvingas in i.
Jävla blåst säger jag bara, Men Danmark- here we come på lördag iallafall..:-)
Kram

2008-01-28 @ 22:17:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0