Spöklikt tomt

Idag vart det babysim igen. Alex tyckte det var lika roligt som vanligt! Han är så himla söt i vattnet å såå lycklig! Fattar inte varför jag hållt upp så länge med babysim innan. Tur att dom andra tagit mej i kragen så vi kommer iväg varje vecka. Småflickorna har kommit in i det mer och mer nu oxå, dom plaskar och står i. Nästan lika vilda som Alle bralle.




Å nästa vecka ska Malin och Arvid följa med oxå. Ska bli skoj. Han lär ju vara en riktig baddare i vattnet efter att ha vart i Thailand i 2 veckor. =)


Efter simmet gick vi hem till Åsa och fikade. Dom har fått det jättefint i det nya huset! Supermysigt!

Bestämde äntligen en dag för att besöka öppna förskolan, har ju typ pratat om det i flera veckor utan att det blivit nånting utav det. "Tyvärr" blev det bestämt kl 14 imorgon, då jag ska träffa Elli. Eller ja, tyvärr å tyvärr - det var ju nästan min ide faktiskt. Tänkte att dom kan ju testa på det och se hur det är så slipper jag ödsla min dyrbara tid i onödan, om det inte är skoj. =) Har ju fullt upp JÄMT! 

Dessutom är ju Elli betydligt viktigare än öppna förskolan! ;-)





Vår vecka då: Den kommer att bestå av massa skojigt: Imorgon, tisdag, kommer som sagt Elli hit och hälsar på oss. Ludvig är tyvärr på dagis. Onsdag ska vi till bvc kl 10,30. Måste pallra oss upp tidigt den dagen. =/ Det är dags för hörseltest, vägning å mätning på Alex och på eftermiddagen ska syrran vara barnvakt en stund medan jag ska till frissan och piffa upp mej. Jihooo! Å däremellan ska jag hinna förbi Bella en sväng, å duscha henne! Haha, för på torsdag ska tjejerna träffas å gå på fik. Blir nog DIVA, så gott som jag har pratat om det. =)





Fredag kl 15 är det dags för "andra omgången" av mammagruppen på bvc. Å på lördag blir det utgång med bland annat massa tjejer från jobbet. Söndag är jag nog inte så kontaktbar pga baksmälla. Haha, nä då! (Mattias, du behöver inte bli rädd). Så illa ska det inte bli, denna gången! Sedan blir det nog en sväng ut till Näverhult på eftermiddagen, för ytterligare en god middag a' la "Farmors blandning". =)


I gårkväll, runt kl 19, när jag loggade in på msn, var det alldeles spöklikt tomt!




Inte en endaste vänlig själ var inloggad. Så har det aldrig vart! Frida är ju ständigt online, även om hon nästan alltid har statusen: "Inte vid datorn". =)

Det var faktiskt riktigt obehagligt! Hoppas att det aldrig händer igen.



                   



Jessika; jag får väl kontra med att jag inte är perfekt - å tacka gud för det! ;-)


Tjing tjong!


Kommentarer
Postat av: Bella

Herregud..du e riktigt duktig på att uppdatera din blogg!!:) you go girl.. d e bra att jag har deh så jag blir fin i håret!!=)kraam

2008-01-28 @ 20:12:06
URL: http://issabellasblogg.se
Postat av: Hanna

Ojoj, va mycke du har att stå i :D

2008-01-28 @ 22:01:26
Postat av: Malin- The sister = Who else?!

Tjig igen..
Såg att jag hade missat 2(!!) bloggar så jag får väl kommentera båda...=)
Sorry att jag glömde av dig förut, men tänkte ju kompensera upp det med färsk bröd o frukost..;-)
Pussis

2008-01-28 @ 22:20:56
Postat av: Carro

Vilken trogen bloggare du är!!
BRA för oss som läser =) Tur att du finns Emma!!
Då har du fullt upp hela veckan =)
Kram

2008-01-29 @ 07:40:22
URL: http://carro8007.blogg.se
Postat av: Camilla

OJ vad du uppdaterar duktigt... Jag är nog bara inne i en svacka. Eller så händer det helt enkelt ingenting i mitt gråa liv! ;-)

2008-01-30 @ 13:27:33
URL: http://camillaefraimsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0