Helt jävla meningslös..

..och värdelös blogg! Men det får ni ta!
Jag är all alone hemma å har inget att göra. Jessikas tips var att blogga, blev man förvånad? ;-)


I onsdags var jag å mina girlies på hotellet. Förfesten var hos Hanna och var mycket trevlig. Enda "nackdelen" var väl att jag blev typ kär i hennes badrum, vilket var sjukt fint! Men jag lyckades ändå slita mej därifrån - vilket ju var bah! Kan ju inte hänga där liksom =)

Bilder har jag inga från förfesten, vilket nog iförsej är bra? (Tänker särskilt på det fina (?) kortet Jessika tagit på Emma och Camilla....Hua!!) ;-)
Men..jag hittade ett kort jag tagit med mobilen dagen efter; på en pitbull som käkar upp en liten stackars rosa gris. Fast tyvärr är jag inte så teknisk att jag kan lägga in det här, så.


Även vistelsen på hotellet var nice. Jag kom, jag gick, jag segrade..Eller kanske inte ;-) Skoj var det i alla fall, trots 18 års gränsen! Unbelievable!


Hade ju dessutom fått "Bella-napp", nattgästen som skulle sova hos mej. Mattias var ju i Tyskland å själv kan man ju inte sova.
Inget dåligt one night stand jag hittade, som stannade i TVÅ hela nätter ;-) Min lille raring!

Framåt torsdagseftermiddagen kom min guldklimp tillbaks hem från sin farmor och farfar. Han hade haft det kanon å vart en gladis (nästan) hela tiden. Dock något kinkigare framåt dagen, vilket inte var så konstigt eftersom lillstackarn hade 39,5 graders feber =(





Brallen med sin farfar

Sen har det inte hänt så mycket mer i mitt liv.  
Men en meningslös blogg kräver ju meningslösa bilder som avslut osså.
Lite smakprov på veckan som gått, vassegoda! =)


                   


                   


Bye!

Kommentarer
Postat av: Jessika!!

Me like meninglös blogg! ;-)

2008-07-13 @ 07:57:32
URL: http://www.metrobloggen.se/jezzzzzika
Postat av: MALIN

Bloggning är roligt oavsett meningslöst eller inte. Nu fick ju HELA VÄRLDEN veta att du var home alone, så nu fick nu några som tyckte synd om dig...ohhh... Tur att Bella ställde upp som One Night Stand till dig... Farligt att vara hemma själv..=/ (som Me Like)

Pussis

Ps. Wilma LOVES rutchbanan hos momo...(Fattas bara spunnetsocker där ute nu...

2008-07-13 @ 12:29:03
Postat av: Emma

Jaoo hellre en meninglös blogg än ingen alls, tänk på mig som inte har något liv mer än å läsa bloggar =P

2008-07-13 @ 23:49:04
URL: http://wft.blogg.se/
Postat av: Carro

Inte alls helt meningslös blogg!! Håller med Jessika, bra med en meningslös blogg med, lika bra =)

2008-07-14 @ 08:36:29
URL: http://www.metrobloggen.se/carro07
Postat av: Bella

Det var inte dåligt alls ju! bloggat mer än typ en gång i månaden nu!!!=) alltid kul o va nattgäst..tack för dom två dagarna!!:)

2008-07-14 @ 16:18:07
URL: http://issabellas.blogg.se/
Postat av: Camilla

Åhh! Ordning på dej när du är hemma alldeles allena!

Mera sånt!

TAck för senast!

2008-07-14 @ 16:29:11
URL: http://camillaefraimsson.blogg.se/
Postat av: Frida

haha, jag hetsar upp mig för ingenting på fyllan! :P fattar inte ens varför jag var ledsen, men vad det än nu var, så är det väck. :) jaa, fika snart! :D i'd love too!

2008-07-18 @ 20:32:03
URL: http://fridz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0