Ensam ung mamma söker...SÄLLSKAP!

Jaha, då var det ett jääääkla tag sen igen..Sorry dudes!  =/


I skrivande stund är jag, hör och häpna, alldeles själv i mitt lilla hus (förutom Alex såklart, som ligger å sussar i sin säng)!
JAG som hatar att vara själv. JAG som alltid måste ha nån vid min sida att tjöta av mej med. JAG som alltid är rädd för att nån ska komma å ta mej. (Kanske lite väl smickrande?)

Poor, poor me iallafall!



Ensam hemma


Mattias är nämligen med sin buddy, Johan, på en roadtrip nere i de tyska markerna. Huvudändamålet var att Johan skulle köpa sej en husbil och sedan naturligtvis för att köpa hem en hel del gott att dricka oxå. Tyvärr fick jag höra nu, genom djungeltelegrafen, att husbilen inte vart nått att ha PLUS att de hann inte till ölaffären utan var tvungna att åka direkt till båten för att ha en chans att komma hem. Så resan var nog allt annat än lyckad skulle jag tro. Fast jag skulle tro att killarna nog haft roligt ändå. Dom där två i en vansinnesfärd mot Berlin. Ojojoj, ja jag kan inte tänka mej annat. =)



Anyway, för att återgå till mitt ensamna stackars jag då. Ensam ung mamma söker sällskap!
Inte ens av min trogna stöttepelare Bella fick jag sällskap. Vad är det då för värld vi lever i??

Hon orkade inte cykla hit till mej..Så resten av kvällen är dömd till att vara ensam..Inte bah å absolut inte oligt!! Speciellt inte en lördagkväll, känner mej som en pensionär. Fast ändå inte, tillåmed dom måtte väl ha roligare än mej?


Men i onsdags hade jag det roligt iallafall!

Tjejparty med utgång! Tjejerna bestod av moi, Bella, Emma, Jessika, Katrin, Hanna, Camilla & hennes tjejja Linda, som hon är personlig assistent åt. Dessutom fick vi äran att ha Camillas lillasyster, Liselotte, på ett kort men ack så trevligt besök. Kan ju dock inte klandra henne när hon ville åka till sina kompisar efter ett tag. ;-)

Mycket sex, drugs & rock 'n roll på våra förisar. Iallafall mycket av det förstnämnda, inte själva aktiviteten alltså utan a lot of talking. Emma E är inte nådig när hon sätter igång. Groddar hit å groddar dit, liksom ;-)


                   


                   


                   


Efter en supertrevlig förfest at my place med "Jag har aldrig", "Våghals - sanning eller konsekvens", kareoke, god mat, dryck å tårta (ja, faktiskt så har vi det så bra att vi har Emma i vårt kompisgäng som förser oss med sådana delikatesser); så var det iallafall dags att försöka ta sej in till stan. Hotellet väntade vårt celebra besök.
Till vår hjälp hade vi vår fantastiska Camilla med Emmas volvo och Anton Lillebror. Mycket bah!


Men oj vilket misstag! Vi skulle lätt ha stannat kvar hemma å förfestat hela natten. Hotellet sög! Åldersgränsen var från 18, så det hade vi väl kanske kunnat lista ut tänker ni. Men nää, vi är inte så jäkla bright helt enkelt! Dessutom, till vårt försvar, hade vi hört mängder av folk i vår ålder som skulle dit. Men nää då! VART VAR NI? Stället kryllade av barn i dess ringa åldrar. Usch å fy! Vi fick ställa oss frågan "Hur gamla är vi egentligen?" flera gånger om under kvällen. Så kvällen avslutades med en god måltid på Lilla torget.

Nåväl, nu är vi ju en lärdom och erfarenhet rikare i livet iallafall: never go to the hotel when it's 18!

Veckan som kommer: ser mer eller mindre oplanerad ut faktiskt. Kanske ska jag å sonen ta oss ett dopp på måndag? Babysim var ett tag sen nu. Å jag i ny bikini dagen till ära, kanske vore något?
Annars består väl veckan av att gå promenader för att försöka hålla hullet nere!


Have it good!
Tjing tjong!


Kommentarer
Postat av: Jessika!!

Äntligen blogg! Som vi längtat!!! =) Snygga bilder på mig! HAHA!

2008-05-03 @ 22:30:26
URL: http://jezzzzzika.blogg.se/
Postat av: Erikass

God kväll!

Ibland kan det ju va skönt att va hemma själv o ta det lugnt.. :-)

ha det så bra!
kram

2008-05-03 @ 23:18:10
Postat av: Frida

Äntligen, som jag har längtat! ;) Nu är helgen räddad! ;D

2008-05-04 @ 09:50:22
URL: http://fridz.blogg.se
Postat av: Carro

ÄNTLIGEN!! haha =)
Ni verkar haft en kul kväll, synd bara att alla äldre inte syntes till på hotellet... =)
Och otur för Mattias....
Kram

2008-05-04 @ 12:24:12
URL: http://carro8007.blogg.se
Postat av: Bella

Ja sorry att jag svek dej igår men när jag kom hem o andades lite efter en dag ute i d sköna vädret så var jag helt slut!!hoppas du inte e för besviken på mej?:) hänger gärna me ut på promenaderna i veckan som kommer...bara att höra av dej!!!:)

2008-05-04 @ 16:36:28
URL: http://issabellas.blogg.se
Postat av: emma

Woho dwet var minsann på tiden =)
men klaga mer nästa gång på alla i våran ålder som inte kom =P Taskigt =)

2008-05-04 @ 16:52:05
URL: http://wft.blogg.se
Postat av: Camilla

KORS I TAKET!!
En uppdatering! Och en utan dess like med!
Braaaa quinna!!
Puss!

2008-05-04 @ 19:44:40
URL: http://camillaefraimsson.blogg.se
Postat av: Karin

Haha, roliga bilder från förfesten! Det är juh alltid den som är roligast! :) Ha det så bra!!

2008-05-04 @ 22:26:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0