Tadaaa!!...

...I'm alive! Ja, det var ju ett tag sen nu, så jag måste väl försäkra er om att jag fortfarande finns out here. Å det gör jag!!

Men jag har varken haft tid (?) eller lust att blogga..Eller att sitta vid datorn för den delen heller.

Men nu så.


Sen sist har jag vart med om både möhippa, Ullared å massa julklappshandlande.
Vågar jag berätta att jag är så gott som klar med julklappar redan? ;-) Jädrigt gött, kan jag sitta å slappa i lugn å ro, medan hysterin breder ut sej över staden sedan.

"Skadeglädje är den enda riktiga sanna glädje"

  

Some old news då..

Möhippan blev verkligen såå lyckad! Vi hade en jätterolig å mysig dag, med bla lunch, mååånga skumma frågor, sminkning, fotografering, fyrhjulingsåkning, fika, bastubadande å badtunnebad. En helt underbar dag! Å dessutom en dag med UPPEHÅLL! Fan, inte illa! Hade ösregnat hela veckan å just på lördagen var det uppehåll å tillåmed sol! Unbelieveable!



                   


                   


"Modellbilderna" vågar jag inte lägga ut, hon har inte sett dom själv än, men dom är verkligen sååå otroligt fina!

Nä, nu tappade jag blogglusten IGEN! Håll er tillgodo med några pics istället:


                    


Lek med kusinerna är alltid roligt, å "Björnen sover" är ju något av en favorit:


                     



Så..allt för mej för denna gång (månaden?)  ;-)

Kommentarer
Postat av: Jessika!!

Å Emma!! Här har man väntat hur länge som helst så blir de en sååå kort blogg! Hann inte börja läsa förrän jag fick sluta! ;-)



Men kul så länge de vara! Hehe!



Kram

2008-11-13 @ 21:04:32
URL: http://www.metrobloggen.se/jezzzzzika
Postat av: Bella

Kul att möhippan va så kul!!=)

åh gud säger jag bara...fasen vad alex har växt då...lille plutt ju!!=)

2008-11-13 @ 21:11:13
URL: http://issabellas.blogg.se/
Postat av: Hanna

Till min stora förvåning så har du bloggat :) Dock lite kort va??

2008-11-13 @ 21:17:32
Postat av: Camilla

Åhh! Emma!

Jag saknar dej! Jag vill träffa dej och min Myra! ;)

Underbart att få ett litet livstecken igen iaf!



Puss!!

Och en till!

2008-11-13 @ 22:12:28
URL: http://camillaefraimsson.blogg.se/
Postat av: Karin

Kul med möhippa! Och så söta bilder :)

2008-11-14 @ 19:10:09
Postat av: Carro

Tur att du lever!! =)

Kul med blogg, jag är inte heller den bästa vid datorn nu för tiden så förstår dig, men kanske kan få ihop en liiiiten blogg lite oftare ;-)

Jag är oxå klar med julklapps köpen, skönt!

Kram!

2008-11-15 @ 14:30:36
URL: http://www.metrobloggen.se/carro07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0