"Eiwor på banken"?

Ja du Jessika, du undrade om Timmy hade en älskarinna för att han skulle jobba över några futtiga timmar.

What about Mattias då? I och med övertaget av firman så ränner han alltid hos "Eiwor på banken" eller hos "Monika revisorn". Mhmm..visst! Finns dom ens liksom? ;-)


Usch, det här har vart en tuff vecka. När jag är sjuk blir jag verkligen som ett vrak! Men nu börjar jag komma på fötter igen, imorrn ska jag tillåmed jobba.

Rösten återkom så smått till mej i onsdags. Så det har inte blivit så mycket sagt här hemma denna veckan (kors i taket!). Mattias sa häromkvällen att han tyckte det var tråkigt när jag var så tyst. Fatta! Tråkigt!? Jag som trodde att han var i sjunde himlen! Det här lär han ju ångra ;-)

Det är verkligen ett under hur jag egentligen har lyckats ta hand om både mej själv å min sjukdom, min son å hans sjukdom, matlagning, städning å tvättning. Jag är nog bättre än vad jag tror! ;-)





Igår var Alex på dagis mellan 9-11. Det var ju dags för fotografering av de små dagisbarnen!! Jag var hemma å sov förkylningsruset av mej. Tror nog inte att korten blir så bra med en snorig, hostig å allmänt sjukgnällig unge. Menmen..det är ju klart att han inte kunde missa sin första photoshoot.





Fröknarna hade sagt till Mattias, när han kom å hämtade Alex igen, att de tyckte att han skulle stanna hemma veckan ut, pga slöhet! Whaaat?! Han är lååångt ifrån slö hemma, rent jävelskap är vad han är. Pillar, sliter, drar å äter på allt! Slänger ut grejer ÖVERALLT å springer fram å tebax i hela huset som en skottspole. Slö? My ass heller! Snarare sjövild! Den lille skolkarn!

Min fina kille:


                   


Och okej, ni som håller på å tjatar, han är nog lite långhårig nu: 


         

Men va fan, alla kan väl ha en dålig hårdag?

Imorrn ska jag som sagt tillbaks till slavgörat, nån måtta får det väl va! Då får farfar pensionär ta hand om Brallen. Sen är jag back on track; jobbar fredag, lördag, söndag (kväll), måndag, tisdag, onsdag, torsdag å fredag! Men veckan går förhoppnignsvis fort innan det är (min lediga) helg igen =P


Måndag kväll är det dags för efterlängtad fika with my girlies! Var alldeles för längesedan nu! Men nu har vi i alla fall bokat in en kväll då som alla kunde! Inte illa pinkat! Först ljuspromenad å sedan fika på mitt jobb!

Å på onsdag ska jag göra samma sak fast med mina arbetskompisar, ska också bli nice! Å nu är ju Ida back in Sweden osså! Hon har ju numera bosatt sej i Norge med sin gutt, men det ska bli ûbernice att ses igen! =) Way too long ago..



                   


Tänk att halva oktober redan gått snart! Sjukt!

21 oktober tar Mattias över Alingsås Bilskadecenter.
Den 25:e ska jag på min allra första möhippa. Ska bli ur-kul! Dock vet jag inte om det fortfarande kan kallas möhippa, när paret redan har hunnit gifta sej?! Men gifter man sej i smyg å tror att man ska "slippa" möhippan så tror man helt fel! ;-)





Ariba!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Haha!! Gillar Myrans hår! ;)

Värst vad du uppdaterat!

Bra när du är sjuk så man har nånting att läsa :p

2008-10-09 @ 13:19:08
URL: http://camillaefraimsson.blogg.se/
Postat av: Frida

haha, vilket roligt hår Alle har! Ser nästan ut som gamla gubbars hår, det där de kammar över huvudet :P

2008-10-09 @ 15:28:48
URL: http://fridz.blogg.se/
Postat av: Jessika!!

Hehe!! Ja, vi får hålla hårt i våra gubbar!! =)



Ska bli kul med fika på måndag ju!! =) Å vem har gift sig förresten?



Kram

2008-10-09 @ 22:01:44
URL: http://www.metrobloggen.se/jezzzzzika
Postat av: Carro

Kul med uppdatering!!

Ja tyvärr är det ju så att barnen gärna är jättepigga hemma (som här =) Men de orkar inte med att leka med 20 barn... eller en hel dag på förskolan...

Får hoppas vi kan jobba på måndag, har ju vart hemma över 1 vecka nu.

Kram

2008-10-10 @ 09:50:44
URL: http://www.metrobloggen.se/carro07
Postat av: Emma

Det är inte lätt med dessa sjuka människor =P

eller borttappade karlar heller för den delen!! =)

2008-10-10 @ 11:04:09
Postat av: Bella

Ja vem e d som har gift sej???blev nyfiken nu!!:) o riktigt nice me fika nu...var ju som sagt ett tag sen.. lille plutten då...hoppas han blir frisk =)

2008-10-12 @ 19:10:42
URL: http://issabellas.blogg.se/
Postat av: Karin

Vilka söta bilder! Jag tycker allt att han passade i sin frisyr! :)

2008-10-14 @ 18:34:08
Postat av: Lina

haha jo man klarar sig ändå även om man gift sig i hemlighet :D

2008-10-21 @ 16:35:30
URL: http://dadevil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0