A little review

Nu var det längesen igen..det var annat när man hade semester å kunde knåpa ihop en blogg hipp som happ nästan dagligen. Nu händer det mer sällan, men vem fan har tid..och ork liksom? ;)

Anyway..
Förra lördagen var det äntligen dags för Matte att få sin hemliga 30 års present - en månad efter den stora dagen.

Medan jag slet för kung å fosterland på mitt arbeit på dagen, så var hela klanen Franssons nere i Nääs å tittade på när Matte fick åka Lamborgini.





På kvällen var det dags för middag på Lindgrens - även detta var Matte helt ovetande om - å då var minsann jag oxå på plats! Inte fan missar jag nånsin en middag ;)

Dagen vart mycket lyckad, Matte blev superglad (och överraskad) - och faktiskt en smula rörd skulle jag tro - över vårt påhitt.


                   

Efter middagen på Lindgrens hade jag å Mattias bestämt bowling med Elli å Jonas på Stures. Kom dit strax efter 22 å satt å tjöta tills det var vår tur att bekänna färg.
 

Jag gick ut stenhårt i kampen om första plats å började stadigt med ett 7 kilos klot - man vill ju inte slita ut sej i onödan ;) Men sedan blev jag allt morskare och morskare, så till slut använde jag både 9-och 10-kilos kloten. Ojojoj ;)
Kom snäppet under Mattias i poäng, så fick nöja mej med en 3:e plats, men var nöjd ändå. Slog faktiskt flera strikar ju!


                   
 

Hade en riktigt trevlig kväll å det var kul att se Elli lite på lyset, inte alltför ofta det händer ;D


Det var massvis med kända folk på Stures denna kväll, träffade tex på Emma E med en karl - som Anton tydligen skulle "flytta ihop" med - mycket komplicerat det där ;)

Å så träffade jag på ett festligt (?) gäng innehållande en fyllebult, Kenny Starfighter, Bacon och Emma nr 2.




Igår var det kalasdags, Wilma fyllde 4 år!!

Jag vill gärna tro att det var jag som var huvudpersonen på kalajset, eftersom jag kom med den fina tårtan:





..men det var nog Wilma som stal showen ändå ;) Hon var tjusigt uppklädd i klänning, hårspänne, (klister)örhängen å mascara. Stora tjejen :)



                   


Ihelgen är jag ledig! Supernajs! Imorrn förmiddag tänkte vi greja lite hemma i trädgården, om vädret tillåter. Vi har diverse projekt att ta tag i. Vi i familjen Jellryd/Lundstedt är lite som kommunalarbetare, vi börjar med olika projekt lite här å där. Utan att riktigt bli färdiga med någonting.
Bygga uterum, altan, dra upp buskar, renovera inomhus mm. Men vem fan har brått? ;)

Å imorrn eftermiddag bär det av till Näverhult där Claes och Christine bjudit in mamma, pappa, Malin, Matte å barnen å oss till mat. Ska bli trevligt!



BYE!

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja men du behöver väl inte blogga om sånt jag vet om, typ att du träffade den där fyllbulten =P

hoppas ni får det trevligt på middagen =)

2009-08-22 @ 15:26:15
Postat av: Bella

Tack Emma, det värmde..för kan allt tänka mig att det e jag som kallas för fyllebult eller?! :)) hahahaaa

2009-08-23 @ 23:45:31
URL: http://issabellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0