I'm still alive!..

..halvt iallafall!
Tänkte att det va behövligt med en liten uppdatering om mitt mående såhär efter första arbetsdagen. So here it comes:
Jag är sjukt trött, eftersom jag låg å vred mej i ångest HELA natten för att jag skulle börja jobba idag. 5 veckor av glädje å sen tebax till skiten igen.

Kortare arbetsdagar å flera semesterdagar vore nått för politikerna att sträva efter!




I lördags var vi i Vårgårda (God help me!) på cykelfestival. Jag, stadsbo som jag är, trodde att det var typ som vid studenten - att man cyklar omkring full i 80-tals outfit. Men efter många dumförklarande kommentarer å sneda blickar förstod jag att så inte var fallet. Men how should I know, Vårgårda liksom? ;)

Fast jag förstod nog aldrig själva meningen med cykelfestivalen ändå. Det som lockade var öltältet!

Å för att göra en lång historia kort så var det inte speciellt kul; dålig men faktiskt planerad "lite-lätt-fylla" (höll mej på långt avstånd från the hangover from hell), lång väntan hem å lång kö till stans (byns?) enda (?) korv-chapp!


                   


                   


Nu blir det snart nattning av både Alex å mej - hårt å va arbetandes småbarnsmor ;)


//E


Kommentarer
Postat av: Bella

Det va ju bra att du gav oss en uppdatering här på bloggen om din dag på arbetet igen :)

Hoppas d går bättre för dig resten av veckan då!! :D

2009-08-03 @ 22:44:26
Postat av: Frida

Stackare... men du har ju redan korta arbetsdagar!! Fast det är klart, jag har kortare! ;P

2009-08-03 @ 22:52:56
URL: http://fridz.blogg.se/
Postat av: Frida

7-15 räknar jag som korta dagar.. ;) 7-16 är lååånga dagar! ;) jag vet inte varför ditt namn inte syns, jag har väl glömt nån inställning när jag gjorde om bloggen!

2009-08-04 @ 20:16:58
URL: http://fridz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0