Ännu en fylla..

..tätt åtföljd av en dunder-baksmälla! =(


Äntligen börjar bakfyllan gå över. Igår var jag inte vidare frack asså. Vi var ju ute å svirade i lördags. (Fattar bara inte varför jag alltid ska bli fööör svirig?)


Igår när jag sakteligen vaknade upp runt 11.30, tänkte jag bara två ord: "Hell no!"

Huvudvärken var inte av denna värld!!

Somnade om till strax efter 15, då jag stapplade upp (kände mej som en nykalvad Bambi) å gick å duschade. (Hade ju faktiskt övernattare som jag fick tänka på ;-) ) Efter en lång varm dusch återfick jag åtminstone förmågan att känna mej som en människa igen. Men även nu, X antal dagar senare, känner jag knappt igen mej själv. My God!

Bakfyllans ständiga fråga: Varför festar man?


Men!..Hade i alla fall väldigt kul på lördagen! Först var vi (Mattias, Timmy, Johan, Lill-Johan, Robin, Mini-Peter, Mia, Lulla, Michael, Sara, Anna, Simon, Jonathan, Jimmy, Henke, Linus å så jag förståss) hemma at our place å sedan åkte vi vidare till Stures.

Full å dum som jag var, glömde jag kameran hemma.

Men hemifrån såg vi ut såhär:



                   


                   


                   



Bowlingen gick, trots mitt tillstånd, ganska skapligt. Anna vann (såklart) men bara för att hon tjuvtränat endast ett fåtal timmar innan. Kan vart andra faktorer oxå som gjorde att hon vann, men det är denna som jag vidhåller iallafall ;-) Men en andreplats lyckades jag nog skrapa ihop.. tror jag..(?)

Efter Stures var vi tydligen en sväng på McDonalds, där en stackare fick en utskällning för att ha stängt av kaffemaskinen sådär mitt i natten..(HUR kan man överhuvudtaget bli sååå fruktansvärt vrålsugen på kaffe på fyllan så att man hade kunnat göra vadsomhelst för att få det?)


Efter McD, strök jag även omkring utanför hotellet en sväng, innan mitt sällskap fick nog å satte mej i en taxi hem ;-) Grejen var den att dom flesta i sällskapet redan hade tröttnat å tagit en taxi hem innan, å den enda som blev kvar fast med mej i stan, var givetvis Mattias =) Stackarn! Han kan man lita på i vått å torrt han =)




Annars gjorde jag inte så mycket i förra veckan.

Jag å mina älskade arbetskamrater hälsade på Hanna en sväng på Deli deli i onsdags för att se så hon skötte sej å jovars, det gjorde hon väl. Men jag tyckte nog att det saknades en hatt ;-)


Å just det, den nya datakassan anlände till jobbet! Jo, jo! Mycket bra skit ;-)

Touch-screen dataskärm, inte illa inte. Vi moderniseras för fullt nu: nytt kassasystem, "kölappsnummer-visare" (ni vet en sån där "döö-nöö"), etikettmaskiner...Var skall det här sluta?

2000 talet here we come! ;-)


Denna vecka har jag inget inplanerat, mer än att sukta mot den kommande "Jag-är-ledig-helgen". AND min stora kära syster (eller det kanske låter bättre med kära storasyster ;-) ) fyller ju stadiga 28 år på fredag. Parteeey!.. ;-)


Jaa, det var väl allt denna gång!

Kommentarer
Postat av: Frida

haha, gamla ränder går aldrig ur, eller hur är det man säger? visst var du (o jag) alltid ute till sista man när vi var yngre? haha.

2009-02-02 @ 20:29:00
URL: http://fridz.blogg.se/
Postat av: Karin

Haha, "Döö-nöö" de låter verkligen så! :D Låter som en kul helg (förutom bakfyllan då ;) )

2009-02-02 @ 20:33:01
URL: http://babyimagen.blogg.se/
Postat av: Jessika

Haha!! Att du inte slog en sinka om du nu strök omkring utanför Hotellet!! ;-)

2009-02-02 @ 22:33:32
URL: http://www.metrobloggen.se/jezzzzzika
Postat av: Emma

Haha, Jag håller med Frida, ni var alltid ute sist å drällde runt (till ingen nytta?) Haha

2009-02-03 @ 08:20:18
Postat av: Carro

Ja jag hörde att det gick vilt till för vissa ;-)

Jag hade mys med syster och barn, lagom för mig som närmar sig.... (30!!.....) =)

Fina kort från kvällen med!!

Så då blir det party på fredag igen, SKOJ!! haha!! =)

2009-02-03 @ 10:50:09
URL: http://www.metrobloggen.se/carro07
Postat av: Bella

Det verkar ha varit en rolig fest i alla fall o det e ju bra!! =) och nästa gång ska ni även få se fina?!hmm mej på festen o parta loss!!! :)

kan la ta o boka in nåt i vem vet..kanske helgen..eller??=))

2009-02-03 @ 11:03:38
Postat av: Sara

Hahaha kaffet hade jag ju glömt!! Tack för senast du! :) Det var roligt att få se dig även dagen efter, det är ju inte så vanligt! :) Och jag tycker fortfarande, i nyktert tillstånd, att de där två ser likadana ut! :D



Ha en toppenvecka med alla nymodigheter på jobbet!:)

KRAM

2009-02-03 @ 11:29:21
Postat av: buzzchampion

Ja och vem som vann bowlingen totalt behöver vi ju inte ens prata om eller hur emma=)

Trevlig kväll...hälsa mattias

2009-02-03 @ 22:26:26
Postat av: Hanna Hedén

Herregud så du svirar runt kvinna!

Blir ju nervös, ´men roligt att se att du hade de roligt. Sen så tycker ja även att de börjar bli dags för dej att visa upp dej i vårat sällskap snart. Elle skäms du??

2009-02-04 @ 21:58:10
Postat av: Camilla

Skönt att du kan roa dej utan din Camilla Highness ;)

Men ändring på det snart hoppas jag!

Dags för en TEMAkväll snart!

2009-02-05 @ 15:38:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0