Fortsättning följer..

Ja, eftersom ni är så förbannat nyfikna så får jag väl lägga till en text till bilden i förra inlägget ;-)

Svar ja, nu är det dags igen. Utlandet - here we come! :)

Mycket nice! Det är som jag alltid har sagt: en utlandssemester per år är lagom ;)

Dessutom är det lite av en 25 års present till mej från Mattias.


Från början var vår plan att åka till Cypern..sen blev det Rhodos..sen Kreta å sen någon av Kanarieöarna... Fast jag är inte något direkt fan av Kanarieöarna, så dit vill jag inte. Been there, done that liksom! Dom grekiska öarna, me like däremot! Även om jag been there, done that också :)


Nu är vi typ tillbaks på ruta ett, å vet inte riktigt vart vi ska. Det lutar dock åt Kreta, där jag har hittat monsterhotellet (läs: LYX-hotellet). Ska det va så ska det ju va ;-)



                   


Hotell Louis Creta Princess


Ja, ni hör ju bara på namnet: Princess. Det är ju som byggt för mej ;-)


Det enda "negativa" är att jag redan vart på Kreta en gång tidigare, å skulle egentligen vilja åka nånstans där jag/vi inte varit tidigare. Men jag kan inte sluta tänka på mitt prinsess-hotell, så det lär bli Kreta ändå.  :)


All inclusive of course! Sedan vi "började" åka till all inclusive-hotell ,2005, lovade jag mej själv att aldrig mer åka utomlands om det inte är till ett all inclusive hotell. That rocks!

Å i detta underbara ljuvliga hotell av lyx ingår verkligen precis allting! Me really like!

Resan kommer att äga rum i slutet av maj, början av juni typ.
Men don't you worry, potatisfestivalen missar jag inte i första taget! ;-)


Veckan som gått har jag nog inte gjort så mycket:
*I måndags var jag å Camilla på Ullared, shoppade massor bland LITE folk! Splendid!
*I tisdags träffade jag alla mina goa arbetskompisar hemma hos söta Anna, det va såklart väldigt kul! Som alltid!
*Har även hunnit med en sväng på bokrean med mamma. Alex som är bok-tokig fick massa nya roliga böcker.

Nästa vecka har jag inte heller så mycket planerat. Bara torsdagen som jag, Frida, Åsa och Jenny ska träffas. Det är nästan så att man hoppas på att Jenny inte kan komma, utan är å föder barn istället :) Det är hennes BF den dagen.
Så snart kan man få snusa lite bebisdoft igen :)

På fredag har vi blivit inbjudna hem till syrran mfl för att slå klackarna i taket. Party tackar man aldrig nej till.

Å lördagen efter det är det ju marsnatta på hotellet å troligtvis inflyttnings/förfest hos Jessika. Sweet!

Sedan får det nog allt bli några vita helger (?) till min 25 års fest, på påskafton. Konstigt nog längtar jag! Borde man göra det när man fyller gammal?

Nu blir det snart melodifestival. Har inte bojkottat det än. Fast jag borde gjort det för längesen. Förra gången var ju ur-dålig! Så det kan väl knappast bli sämre idag?

Jaja.
BYEBYE!


Kommentarer
Postat av: Frida

fy sjutton va gött, Emma! Och vi ska till samma semesterland också, fast inte samtidigt tyvärr... :/

2009-03-01 @ 18:15:06
URL: http://fridz.blogg.se/
Postat av: camilla Johansson

Låter ju som ett perfekt hotell!!! LYX är BÄST!

2009-03-02 @ 07:38:23
URL: http://camilla.blogg.se/
Postat av: Karin

Å blir riktigt avundsjuk, härligt att resa till värmen!! Och med det lyxhotellet också :)

2009-03-02 @ 20:02:58
Postat av: Bella

Ja det är ju alltid hääärligt att åka utomlands!!! me like a lot ju!!! :D o det verkar ju som då att vi åker utomlands nästan samtidigt...kommer hem bruna båda två till the potato festival..perfekt ju!! =))

2009-03-03 @ 13:52:53
URL: http://issabellas.blogg.se/
Postat av: Lina

Underbart att åka utomlands, Lefkas och Kefalonia är något att titta på med :) Lefkas e kanske inte så barnvänligt dock... Här blir man hemma hela året(nästan iaf) Fast e jhu dumt att klaga får jhu något annat :) Och 25 där går jhu inte gränsen för att bli gammal så oroa dig inte :)

2009-03-04 @ 09:57:26
URL: http://dadevil.blogg.se/
Postat av: emma

Mööösigt å åka bort juh =P

men hade jag vart du hade jag bojkottat melodifestivalen =)

2009-03-07 @ 12:50:21
Postat av: Frida

typ alla jag frågar.. ingen som har pengar.

2009-03-09 @ 06:26:06
URL: http://fridz.blogg.se/
Postat av: Frida

Hanna som skulle med från början drog sig ur pga pengabrist och att hon är timvikarie osv.. och jag förstår henne. sen resten jag har frågat har inga pengar...:(

2009-03-09 @ 14:26:50
URL: http://fridz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0