Here we go again..

Ännu en gång har jag drabbats av en förkylning. My God, va det är tråkigt!

Halsen värker, huvudet sprängs å febern dominerar..Allmänt dålig är jag som ni förstår ;-)

Suck!

Tapper som jag är, har jag givetvis jobbat ändå ;-) Men nu är det min lediga helg, nice!


Å nästa vecka har vi "semester" på jobbet allihop. Cheferna åker till Branäs imorgon. Like! ;-)

Idag har vi vart på kalas. Syster fyllde ju 28 år igår.

Visst är det väl ganska trevligt med lite kalas emellanåt för att få familjen ihopsamlad, men egentligen sitter man ju bara å glor. Fast fikat är ju ett klart plus oxå ;-)


Ikväll blir det nog melodifestivalen, finns inte så mycket annat å göra ju.
Skulle egentligen hem till Malin & Stefan, men dom var sjuka så vi fick skjuta upp det.  

Jag har dock ett svagt minne av att jag lovade mej själv förra året att inte titta på det längre (i alla fall inte utan alkohol)..Eller gällde det bara Eurovision-finalen?


Haha, Hanna: Nog för att jag faktiskt borde skämmas i ert sällskap (å har all rätt till att göra det) så gör jag konstigt nog inte det ;-) Jag är nog en av er, vad det verkar :D Så snart min vän, får vi ta å festa till det =) Ses ju på tisdag iallafall!

Något mer spännande än klagomål över min förkylning (känner mej som en förkyld karl) hade jag faktiskt inte idag..



Over and out.


Kommentarer
Postat av: Karin

Jag har en förkyld karl här hemma och ditt klagomål är inte ens i närheten av hans! Han låter ungefär som den där reklamen där de säger "Ni kvinnor pratar om att föda barn, då skulle ni bara veta hur det är när en man är riktigt förkyld..." eller nåt liknande! Haha! :) Krya på dig!!

2009-02-07 @ 16:07:41
URL: http://babyimagen.blogg.se/
Postat av: Jessika

oh... stackare som e suuuuk. alwin e med snorig så ni borde slå era påsar ihop! ;-) kul med en liten blogg iallafall! kram på dej

2009-02-08 @ 00:58:02
URL: http://www.metrobloggen.se/jezzzzzika
Postat av: Emma E

Jag kan oxå va med i snorklubben, för de verkar aldrig ge sig =/

2009-02-08 @ 13:15:52
Postat av: Bella

Din lille stackare!! hmm... hoppas att förkylningen ger sej snart..inte alls kul o va sjuk!! usch o tvi!!

2009-02-08 @ 14:25:18
URL: http://issabellas.blogg.se/
Postat av: camilla

Hehe, nja i början var han still, vad gör inte lilleman för lite godis, men sedanbörjade det krypa i benen men det var kompisen som klippte, så hon gick efter honom med saxen!



2009-02-09 @ 09:34:21
URL: http://camilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0