Absolut ingenting..

..handlar denna bloggen om!

Snart är det helg! Igen! So nice!

Imorgon ska vi tydligen ut till my folks. Mattias var sugen på att basta (dvs. dricka öl) med min far. Så, så får det väl bli. Blir trevligt, har inte träffat dom sen innan nyår nån gång. (Mammagris!)
Dessutom blir det troligtvis övernattning - eftersom sannolikheten att jag ska hålla mej vaken å pigg å alert på vägen hem är väldigt låg - vilket också innebär GOD frukost dagen efter.

Frukost är aldrig så god som när man får den serverad ;-)


Pratade med pappa i telefon förut å han frågade om jag var förbannad på dom. (Vilket han alltid gör om det gått några dagar för mycket, enligt honom, sen sist vi pratade.) Det "skämtet" blir då aldrig dåligt eller gammal,  för han skrattar lika mycket varje gång. (Que? Mm, I know!)

TUR att man inte ärvt dålig humor liksom ;-)


Dessutom kommer jag ju att ha "barnvakt" imorgon kväll - inte i form av mormor. Utan av Ronja! Alex följer henne vart hon än går å klappar, busar å leker. Lille djurvännen min!





Förmodar att ni undrar hur det går with my mission. GI-andet. Å jodå, uppdatering skall ske:

Har hållt GI ganska så bra faktiskt. (För kinderägg är väl också klassat som lågt GI? =P )


En å annan promenad har jag lyckats få till också. Känner mej ur-dum, jag promenerar aldrig annars, men nog fan ska jag göra det i 15 minusgrader å på ISBELAGDA gator. Living on the edge ;-) 

Fast Bella är lika dum hon ;-) Vi slirade omkring tillsammans på gatorna igår kväll. Men det var lite mysigt faktiskt, don't you think?


På tal om absolut ingenting, så är ju kort verkligen såå kul! Tittade på massa kort på datan häromdagen. Sjukt kul! Funderar på att kanske göra ett roligt collage. Men man ska ju orka oxå.

ALLA korten som jag är med på, poserar jag dock med (det numera välkända och fula) fylle-smajlet, vilket dock har gått överstyr eftersom jag (tydligen) även posar så i nyktert tillstånd:



                   


Ja, som ni ser är det ju inte direkt smickrande bilder.. Jag ser helt förvriden ut! MEN, trots denna bedrövliga pose, måste ju någon tycka att smajlet är pretty nice eftersom jag fått mej en copycat:


         


Ja, detta var väl allt för i afton! Mer hade mitt liv inte att bjuda på.


Bye!

Kommentarer
Postat av: Bella

Du nu ska du ej va sån!! jag e då absolut inte någon copycat!!det e du som härmar mej..d e bara att inse!! :D hahaaha



Men visst va d nice me en trevlig men kanske lite cracy walk igår..får göras fler gånger..även m d e lite jobbigt väder!! =)

2009-01-08 @ 20:37:08
URL: http://issabellas.blogg.se/
Postat av: Karin

Håller med, frukost är alltid godast när man får den serverad!! Och jag tror nog att kinderägg är nyttigt, choklad ska ju vara bra säger de som kan, i alla fall de jag lyssnar på! ;)

2009-01-08 @ 20:47:34
URL: http://babyimagen.blogg.se/
Postat av: camilla

Skrattar högt GI i kinderägg, ja ägg som ägg eller?

2009-01-08 @ 21:00:05
URL: http://camilla.blogg.se/
Postat av: Emma

Så bra med (även meningslös blogg) så jag har lite å läsa =)

Hoppas ni får de trevligt hos mammsen å pappsen =)

2009-01-08 @ 21:51:17
Postat av: Frida

haha, härligt inlägg!



Jo, jag kanske borde köra lite försiktigare me bilen, men ähh, nu ska den ju ändå in på lagning :D hahahaha!



Ska du inte me å träna en dag?

2009-01-09 @ 11:24:47
URL: http://fridz.blogg.se/
Postat av: Jessika

Jag tänkte det att jag hänger med o dricker alkohol å får god frukost. Ok eller?? ;-)

2009-01-09 @ 12:42:55
URL: http://www.metrobloggen.se/jezzzzzika
Postat av: Carro

Hoppas ni får en härlig fredag kväll och en GOD frukost!! =)

Fina kort med ;-)

KRAM

2009-01-09 @ 22:25:30
URL: http://www.metrobloggen.se/carro07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0