Avslöjad!

Ja, Hanna lilla verkade ju lite bekymrad över hur det går med mitt GI-ande - förmodligen var det kärleksmumsen i förra inlägget som avslöjade mej ;-)

Så här kommer en uppdatering:


Det går la sådär! Förra veckan var bedrövlig! Fusk, fusk, fusk..
Har haft ett ständigt sötsug, som inte gått över.
Så nu kan man istället säja att jag äter som vanligt igen, fast nångång då och då med ett lätt "inslag" av GI.


Fikade med Bella på Espressohouse i torsdags, där blev det först en nyttig sallad.. Men skenet bedrog, för sedan föll jag för en negerboll. Fast först skyllde jag på att den var till Alex, men frågan är vem som åt mest..Svaret är lätt.

Dock var den (faktiskt) inte så god, men nog fan åt jag upp hela i alla fall.... ? WEIRD!

Jag har ingen karaktär, what so ever.


Dessutom har motivationen flugit iväg. Skyller detta helt å hållet på "mitt ex: Hanna".

Sen du slutade på jobbet har det vart extra svårt. Tröstätning, you know? ;-)


Amanda är ju smal som en sticka å behöver för allt i världen inte komma i kontakt med GI. (Inte för att jag kan se några som helst fel på dej heller, Hanna. I mina ögon är du fulländad vet du ;-) ) Men..ja du fattar =)

Nu har jag "bara" Marie på min sida på jobbet, som också vill köra GI. Men why I wonder? Kan hon bli något smalare överhuvudtaget? Klurigt.


Helgen som gått (alltför snabbt som vanligt) har varit fullspäckad.

Eller ja, i fredags gjorde vi ingenting särskilt.

Jag vabbade ju på dagen, sen, lagom till Mattias kom hem från jobbet, var kakan klar.



                   



Vi gjorde en "Camilla-halva" (hon är allergisk mot kokos) å en vanlig. Alex älskade Camilla-halvan med karamellströssel, så där har du konkurrens, Millan ;-)


Å på kvällen blev det god mat till Let's Dance.


Lördagen var lite mer fullspäckad.

Jag hade bjudit hem svärföräldrarna kl 13, för att få smaka på min å Alex kaka. Inte alltför ofta jag bakar ju, så när det väl sker (underverk) måste ju man få skryta lite.

Vid kvart i två dök dom upp, en aning försenade som alltid ;-)

Vilket absolut inte gjorde någonting, särskilt sedan vår lille man somnade helt otajmat vid halv ett. Dessutom var dom helt å hållet på min sida när dom började duka upp kinamat vid ankomsten ;-) Dom vet vägen till mitt hjärta ;-)

Ris, friterade räkor mm har väl inte såååå (sky)högt GI?

Äh, I suck!


När Alex vaknade upp runt 2, blev det som vanligt full rulle. Gap, spring, lek å bus.


Claes å Chris left the building vid 15,30 och då blev det brått att göra ordning sej inför nästa tillställning:


16.40 hämtade höggravida Jenny upp mej, sedan plockade vi upp gravida Malin och därefter Åsa. Ett tulpan-köp senare parkerade vi till slut utanför Fridas residence.

Det vankades ju tjejmiddag!!

Frida hade gjort en jättesupergod tre-rätters-middag! Ingen dålig middagsbjudning man hamnade på. Ujujuj!



         


         


Det bästa av allt var att vi äntligen hade fått tummen ur och gjort klart vårt "Möhippealbum" som vi gav till Åsa under middagen. Det blev verkligen lyckat och såå fint! Inte konstigt med tanke på alla fina bilder vi hade på henne. Åsa är en riktig modell!

Hon blev i alla fall jätteglad över vårt verk. Kul!


På kvällskvisten fick jag VRÅLhuvudvärken from hell, så när tjejaftonen var över skjutsade Jenny hem mej också. Skulle ju egentligen vidare till (gamla) Emma. Men var tvungen att hoppa det =(


Men nästa helg blir det back to the bottle.

Först lite partaj hemma hos oss, å sedan bär det av till Stures (where else?).
Där skulle det tydligen vara lite lattjo lajban, 22 års gräns och discjockey. Å det verkar som vi blir några stycken..än så länge är vi 13 pers.

Alla är ni välkomna! ;-)


Idag var min (underbara) lediga dag. Imorrn: back to reality.

Dagen tillbringades som planerat hos mamma, med Malin å barnen oxå. Real nice!


Imorse hittade Alex ett hårspänne på sitt rum. Han har tydligen haft tjejbesök på rummet. Jaja, det ska tydligen börjas i tid ;-)






Have it good!


Kommentarer
Postat av: Bella

Gött gött me blogg!!! :) och tråkigt att du fick huvudvärk..itte bra alls ju!!hmm... men hoppas ni får kul på lör!! party party då ju!!! :D

2009-01-26 @ 19:03:21
URL: http://issabellas.blogg.se/
Postat av: Jessika

Huvudvärk är knappt så de gillas som giltigt skäl men för denna gången då!!! ;-)



Fan, ja hade ju velat komma på lördag men e bjuden på vinkväll hos Katrin. Vi får parta loss ngn annan dag tillsammans! Kram

2009-01-26 @ 20:47:56
URL: http://www.metrobloggen.se/jezzzzzika
Postat av: Karin

Mmm, kakan såg jättegod ut! Söt Alex är i hårspännet :)

2009-01-26 @ 22:14:33
URL: http://babyimagen.blogg.se/
Postat av: Frida

Tackar tackar :D

2009-01-28 @ 23:01:46
URL: http://fridz.blogg.se/
Postat av: camilla

Dax för helg imorgon igen, tänk så fort veckorna går. Snart sitter man där med grått hår. Lite rim om du frågar mig hehe... Ha en bra helg, här vankas det jobb...

2009-01-29 @ 14:18:16
URL: http://camilla.blogg.se/
Postat av: Camilla

Klart Alex gillar strösselkakan bättre! Jag lärde honom allt jag kan när jag visst råkade glömma mitt hårspänne i hans pojkrum... ;)

Ahahahahaaaa!!

2009-01-30 @ 10:18:37
URL: http://camillaefraimsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0