HANNA!!

Nu är det "många järn i luften"..
Enligt Mattias säjer man så när man har mycket omkring sej. Jag, intelligent som jag faktiskt kan vara, tillrättavisade honom med att man säjer "många järn i elden". Men envis som han är, fasthåller han vid sina "järn i luften".
Han säjer mycket skumt den där karln så jag borde ju vara van. Men det blir jag aldrig. Det är alltid något som överträffar det andra liksom ;-)


I alla fall, så tycker jag faktiskt att jag har många järn i ELDEN nu.

Ty GI tar på krafterna ;-) Haha!

Nä, men det känns som att jag vill göra så mycket mer än vad jag gör å hinner med liksom. Bara vardagliga saker typ. Men jag har (och har haft) så mycket inplanerat på dagarna å helgerna så jag känner mej faktiskt smått stressad. Inte bah!
Varför händer alltid allting roligt samtidigt? Då blir det ju nästan omvänd effekt; att det inte blir så kul pga det.

Jaja, "bara" 3 inplanerade helger kvar... Får väl bita ihop ;-)

Vad har hänt sen sist då? Ni ska naturligtvis få den obligatoriska "intressanta" uppdateringen:


I torsdags var jag på romantisk dejt. Syrran var mitt kap. Ödmjuka jag bjöd henne på bio, såg den nya Wallander-filmen. Det vart en väldigt mysig dejt med syrran i biomörkret ;-)


I fredags kväll tog jag mej upp till högre höjder, Hedvigsberg, å hälsade på Jessika. Det var nice! Riktigt längesen man träffades på tu man hand liksom.

Å i lördags var det dags för trevlig utgång med jobbet. Först var vi på Lindgrens och åt å drack gott...



                   


                   


Hittade tillåmed ett kort på MEJ i kameran dagen efter, som jag är nöjd med. Vilket inte händer ofta, ty jag är ju inte direkt fotogenisk..




Tanken med kvällen var ju att tacka av Hanna, som tyvärr valt att lämna oss på Ekstedts..
Såååå tråkigt!! Kommer verkligen att sakna våra fina stunder på jobbet! ;-)


....Efter Lindgrens drog vi vidare till Stures, där Bella mötte upp oss oxå.


På Stures var det verkligen sjuuuuukt mycket folk, nästan lite för mycket faktiskt. Å det är inte ofta jag tycker så.

Träffade på Timmy och hans kompis som hade suttit å väntat på bowlingbana sedan halv 8 å äntligen fått en tid - 22.30. Jag å Bella snek in oss på deras bana.

Vi vann ju inte direkt, men kul hade vi ;-) Å tur var la det att vi inte vann.. Timmy är (med god marginal) den sämsta förloraren jag nånsin träffat! Vill ju inte göra han lessen ;-)



                   



Idag var första dagen på jobbet utan Hanna, men med Amanda. Å nog för att Amanda är bra hon me, så saknades ändå nått....HANNA!

Marie frågade idag hur jag mådde egentligen, för hon tyckte jag verkade "så låg"..

Det hade jag knappt märkt själv, men när hon sa det, så kände jag mej såå depressed =(

Känns verkligen jätte konstigt utan Hanna.




Hanna, min Hanna




Bye!

Kommentarer
Postat av: Anonym

"Många järn i elden" eller "Många bollar i luften" har jag hört förut. ;) Hoppas du får kul på dina 3 fullbokade helger!!

2009-01-19 @ 21:32:53
Postat av: Bella

Det va inte dåligt minsann att du tar me lilla Hanna som din huvudrubrik!! vad ska man göra för att du ska ha mitt namn där??? =)) hihi



Tack såå mycke för i lördas..riktigt niceigt var det..måste absolut göras om ju!!!! :D



Och stressa inte ihjäl dej nu gumman..inte bra alls ju...vad sägs om en fika i veckan el nåt för att stressa av o kanske bara strunta i GI för en dag!??=))

2009-01-19 @ 21:33:11
URL: http://issabellas.blogg.se/
Postat av: Karin

"Många järn i elden" eller "Många bollar i luften" har jag hört förut. ;) Hoppas du får kul på dina 3 fullbokade helger!!

2009-01-19 @ 21:33:16
URL: http://babyimagen.blogg.se/
Postat av: buzzchampion

Haha..vi vet båda 2 vem som är sämsta förloraren emma..fråga bara mattias vem som blev så arg på buzz att hon valde att inte längre vara med, och sedan gick o sög på en citron för att den var så söt.

Fick ju dra elvispen för o liva upp det hela på kvällen. Eller var det samma dag?? inte fan minns jag,

2009-01-19 @ 22:39:41
Postat av: buzzchampion

Glömde min hemsida

2009-01-19 @ 22:41:10
URL: http://www.ratemypoo.com
Postat av: Hanna

Emma Emma jag kommer med sakna våra stunder, du har ju liksom vart en väldigt stor del av min vardag å de har vart underbart :) Jag lovar att jag kommer in i veckan hehe.. kram ditt ex ;)

2009-01-19 @ 23:20:10
Postat av: Jessika

Tack för i fredags!! Najs att träffas!! =)

2009-01-20 @ 12:37:13
URL: http://www.metrobloggen.se/jezzzzzika
Postat av: Camilla

Emma, min Emma :D

Om du var en blomma, och jag var en ko, då skulle jag käka upp dej för du är så go!! ;)

2009-01-20 @ 18:26:46
Postat av: Frida

jaa, det ska bli superkul! vad har hänt med din backspegel? är du lika klumpig som jag i trafiken?

2009-01-20 @ 21:27:26
URL: http://fridz.blogg.se/
Postat av: Frida

Det är nån gammal myt med vitpepparkorn när det går magsjuka.. haha.

2009-01-22 @ 21:53:33
URL: http://fridz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0