Helgen.

Fredagskvällen hos Hanna var helt galet bra! Hade superkul - å god mat å dryck vart det me ;) Tyvärr lite väl mycket av det senare, vilket märktes tydligt dagen efter. My God, vilket vrak jag var! Längesen jag var så dålig.
Vin är förrädiskt, särskilt om man blandar rött å vitt :S

Å lika roligt som man har dagen innan, (minst) lika tråkigt är det dagen efter. Segt!

Vi åt, drack, tjötade å spelade nått spel, som jag inte fattade så mycket av, men hey det var (väl?) trots allt bara en provomgång ;)



                   


                   


"Dagen efter" masade jag mej långsamt upp ur sängen, duschade i hopp om att bli någon sorts människa igen (tyvärr resultatlöst). Men fick i alla fall matat Jocke som sovit över efter en blöt kväll med brorsan å tv-spelet :) Mattias hade smitit iväg på morgonen med Lulla på rally i Herrljunga (av alla ställen?).


Efter att Jocke, som inte blev så långvarig - kan ju inte påstå att sällskapet var så socialt så jag förstod honom - åkte, gick jag å la mej igen å tyckte synd om mej själv, medan Alex förstod allvaret med mammas tillstånd å lekte utomordentligt med sej själv. (Lego är guld värt! ;) )


Som om inte bakfyllan vore nog, var det även dags för kalas på lördagen. Mattias farmor fyllde 87. Hade jag vart smart så hade jag ju kunnat hoppa över några glas vin kvällen innan, eftersom jag visste att jag skulle gå på kalas å vara trevlig. Dock är det ju lätt att vara efterklok ;)

Men nu fick jag alltså ligga där i sängen überdålig å känna stressen över att försöka hinna må bättre innan eftermiddagen kom.


3 duschar senare var jag så redo jag kunde bli för kalaset som gick, under omständigheterna, hyfsat bra. Mådde iallafall något bättre på eftermiddagen - tack å lov - å på vägen hem kände jag nästan igen mej själv :) Då skjutsade vi Koko till hans homies å sen åkte vi en sväng förbi Malin å Matte på hemvägen. Dom var barnfria å tagna av alkoholen. Själv vaknade jag upp nykter å välmående idag - lovely!



Ciao!

Kommentarer
Postat av: Bella

Åh så glömde du berätta om din underbara vän som kom o mötte dig mitt på fredagsnatten!! :D hiihi

Glöm nu inte att äta nattamat nästa gång så mår du nog bättre o bjud in mig oxå..jag vill ju oxå vara med!! =)) hiihi

2009-07-26 @ 17:02:23
URL: http://issabellas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vaknade faktiskt också nykter o välmående + att var barnledig tillpåköpet!! ;-)

Tack för igår kväll, trots att du inte ville alkohol eller vår goda efterrätt..Inte Alex heller förresten..Lika sin mor?

Kram

2009-07-26 @ 17:18:53
Postat av: Emma

Haha ja du, så där kan det gå ibland =)

2009-07-26 @ 17:38:13
URL: http://wft.blogg.se/
Postat av: Frida

tänk så det kan gå! ;)

2009-07-26 @ 18:55:34
URL: http://fridz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0