Rumsren?!

Idag är det första dagen på sista semesterveckan, den började med ett trevligt besök på Borås djurpark med mor, syster å barnaskaran. Hela förra veckan hade dom lovat att dagen skulle bli solig å fin. Men vi vaknade ändå upp till gråmulen himmel å regn. Hur kommer det sej? Inte för att man blir förvånad längre, men nog så jävla tråkigt!
Tappra som vi Lundstedtare faktiskt är, trotsade vi regnet å åkte ändå iväg å kollade på djuren. (Jag var dock väldigt motsträvig, fast i smyg. Ville ju inte verka gnälligare än barnen...å Malin ;) )

Vi klarade oss undan med duggregn iallafall, ända tills vi skulle åka hem igen. På parkeringen vräkte det ner å man hann bli rejält pisseblöt. Som tur var, var vi ju ändå på väg hem så det gjorde inte såå mycket.

Men slutsumman av dagen var ändå trevlig, särskilt efter första kaffepausen i djurparken. Fika is tha shit! ;D
Alex däremot slängde allt åt höger å vänster när han fick syn på en traktor man kunde leka med. Men desto mer till mej ;)



                   


Alex har inte haft blöja på hela dagen (å inte igår heller!), å varken i bilen eller när han sovit! Inte en enda "olycka"! Var lite smått oroad över att åka bil "ända till Borås", såhär ibörjan av hans rumsrenhet, men det gick superbra! Behövde inte kissa under hela bilresan, varken dit eller hem.  <3


Men nu är det största orosmomentet hur jag ska fördela upp resten av veckan. SISTA VECKAN IN FREEDOM! :S

Måste ju göra det bästa av situationen. En fika imorrn å lite alkoholkonsumtion på Stures med Amanda är ju givet - eftersom jag dissade henne hårt förra veckan ;) - men annars vet jag inte. Suggestions?


Tänk va man glömmer fort, i lördags var jag så dålig av alkoholens biverkningar att jag höll på å gå under. Mådde piss å jävelskap å ville aldrig se åt alkohol mer, men redan igår (söndag kväll) satt jag å blev lite småsugen.

Crazy world we live in ;)



Kommentarer
Postat av: Bella

Duktiga duktiga Alex!!!! det e inte dåligt att klara andra dan helt rumsren på en "lång" resa till Borås!! :D Åh kul att du kunde få njuta av fika även om du inte kunde njuta av nån sol!! =))

2009-07-27 @ 20:34:55
Postat av: Frida

åhh, va duktig lillkillen är!!!

2009-07-28 @ 11:44:33
URL: http://fridz.blogg.se/
Postat av: Camilla

Jag väntar fortfarande på huuuuusvannsfika med rumsrena killen och hans bedårande mor :)

2009-07-28 @ 23:49:12
Postat av: Frida

Nej, men inte så alltså. Jag skrev att det känns så ibland! Du o jag umgås ju inte direkt, utan ses mer för en fika emellanåt ;)

2009-07-30 @ 16:57:44
URL: http://fridz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0