Over!

Ja, så var ännu en potatisfestival till spillo. Riktigt segt med allt regn, men med tillräckligt mycket alkohol glömdes det nästan bort ;)


Fredagskvällen tillbringades först hos syster, där var det lite partaj innan öltältet.

Till tältet kom jag i taxi med Marcus med C å Peter. Det vrååålregnade ju!
Väl inne träffade jag på syrran å strax därefter en mycket exalterad Bella som hoppade å kramades så till den grad att hon ramlade omkull å slog i huvudet i asfalten OCH fick naturligtvis med mej i fallet också. Kvinna! ;)


Efter att ha pysslat om henne en stund å försäkrat att hon mådde bra, tog vi en runda för att kolla på folk. Tyckte inte att jag träffade på så många bekanta, men det kan ju ha flera orsaker - minnesförlust tillexempel ;)
Mina rundfotade svärföräldrar träffade jag på i alla fall ;) å så min söta fd arbetskompis, Emma, som numera bor i London! Riktigt skoj!
Nått som däremot inte var lite av i tältet var VATTEN! Pölar all over!


Detta märktes tydligt när vi kom hem om inte annat: pisseblöta skor å iskalla fötter. Så jag va tvungen att ta ett supervarmt bad sådär vid 02,30 :)



                   


Lördagen var lite mer osäker, hade inte något bestämt mer än att vi skulle ut igen. Tänkte först ha förfest hemma, men "vårt folk" visade sej vara utspritt lite här å var. Dessutom var jag inte det minsta partysugen, mådde bra men var väldigt seg. Men syrran ville att jag skulle hänga me ut, eftersom jag är - jag citerar - "hennes partydjur". Det kan man ju inte tacka nej till, måste ju leva upp till sitt "rykte" ;)

Så vi åkte ut å lämnade Alex i Näverhult å sedan blev det "favorit-i-repris" hos syrran, fast med typ 20 personer mindre än fredagens galej; Malin, Matte, Andreas, Patrik, Mattias, Bella och jag :) Men det var himla trevligt - faktiskt bätte än fredagen! Så jag ångrar inte alls att jag föll för grupptrycket (Malin) å följde med ut!



                   


                   



Tältet var oxå roligare igår, jämfört med fredagen. Mer (bekant) folk å betydligt mindre vatten ;) Det var riktigt skönt med uppehåll! Fast det fick ändå bli ett bad vid 04 när vi kom hem, fötterna var ju kolsvarta av alla som stampat å gått omkring på mej.



                   


Idag slog jag upp min blå kl 13, å mådde superbra! Gott! Så vi ringde å bad att få Alex så tidigt som möjligt så att vi skulle hinna med en repa på stan in daylight.

Sagt å gjort, efter nån timma kom Brallen å vi drog till da city. Sviterna av bakfyllan gjorde dock att jag glömde kameran! Inte bah! Alex åkte karuseller för det vilda; båtarna, bilarna, hästarna, snurrkarusell, Aladdin mm. Han tyckte det var superroligt!


Imorrn ska jag, Bella å Frida på "Modell för en dag". Ska verkligen bli intressant å se hur man gör sej som modell ;) Känner jag mej rätt, så kommer jag inte att köpa ett enda kort - för, det tåls att upprepas, jag blir alltid superdålig på kort! Kameran gillar inte mej helt enkelt.
Uppdatering kommer ;)


På återseende! :)


Kommentarer
Postat av: Frida

hehe, det ska bli grymt imorrn :)

2009-06-14 @ 19:46:41
URL: http://fridz.blogg.se/
Postat av: Bella

En riktigt rolig helg har det varit due även om d va alldeles för mycket vatten i tältet i fredas o föör många som trampa en på fötterna igår =))

'Åh det ska bli riktigt skoj imorn =)

2009-06-14 @ 20:17:23
URL: http://issabellas.blogg.se/
Postat av: Carro

Oj ska ni modella, skoj!! Tror du kommer lyckas bra på fotona =)

Men är det inte nåt skumt med det där?? En kompis jag känner var där och när hon inte ville köpa några kort alls blev de inte glada alls... sen kostar det ju en del med....

Men det kanske inte var samma??....

2009-06-14 @ 20:58:09
URL: http://www.metrobloggen.se/carro07
Postat av: Frida

självklart är det mamma och pappa som jag får tacka för generna! men samtidigt får jag ju tacka dig för att jag fick följa med och visa upp mina snygga gener! ;)

2009-06-15 @ 21:53:10
URL: http://fridz.blogg.se/
Postat av: Jessika

Shit vad du har bloggat loss här!! =) Å effter att ha sett dina snygga modellbilder kan man tro att du inte gjort annat än att stått framför kameran!! puss

2009-06-16 @ 07:40:20
URL: http://www.metrobloggen.se/jezzzzzika

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0