Ojojoj!!

...nu var det längesen jag fick till en blogg! Så jag gör ett försök.


..Och OJ nu är det nära! Den magiska gränsen är nådd: mindre än 1 månad kvar till min födelsedag ;) Inte för att jag räknar ner eller så, men idag är det exakt 3 veckor kvar! ;D


Förstår egentligen inte alla påtryckningar (FRIDA!) om varför jag ska blogga, för det har verkligen inte hänt så mycket i mitt liv på sistone. Inte för att det brukar göra det, men förra veckan hände verkligen inget vettigt.

Var ju hemma hela förra veckan för att Alex var sjuk.

På torsdagen fyllde mammis år, då var jag, mamma å syster på bio.
Höll på att få spader när jag fick höra att bion var 2½ timme lång! - och där stod jag med endast EN påse snacks. Hur ska detta gå, tänkte jag.
Men det gick faktiskt fint! Snacksen tog, som vanligt, slut under reklamvisningen innan filmen började, men sedan hade jag ju min Amigo osså ;)

Vi såg Män som hatar kvinnor. Å den var inte alls långtråkig, utan jättebra! Men otäck. See it!




Lördagen kunde jag ju jobba, då Mattias var hemma med Alex istället.
Dagen på jobbet gick urfort å helt plötsligt var det dags att åka hem. Väl hemma sprang Alex runt som en tok å ropade konstant: "pela, pela, pela".
- Que? undrar jag.
Innan Mattias upplyser mej om att han lärt vår son (på 20 månader) att spela data(!)
Va fan, ännu en att slåss med om datan ;)




Efter lite chit chat med karlslok å son var det då dags för kvällens bravader. "Inflyttningsförfest" hos Jessika, med marsnatta som efterföljd.

Först åkte jag till Bella för att göra iordning mej, precis som när vi var "små". Blev lovad guld å gröna skogar, men fick inte ens så mycket som en vattendroppe. I telefonen var det minsann skryt om goa drinkar som det skulle bjus på, men väl framme såg jag inte ens ett endaste glas ;)
Så jag fick snällt korka upp mina egenköpta cider å smutta på ;)

Hos Jessika var det trevligt, kul att se nya lägenheten osså. Köksbordet var det hetaste! ;)
Efter lite umgänge (?) åkte vi senare vidare till hotellet. Å varför jag överhuvudtaget åkte med till hotellet är för mej en gåta. Men det gjorde jag i alla fall. TROTS att jag inte hade haft nån lust under hela veckan eller ens då på kvällen.
Men snålheten vann, jag hade ju förköp. Segt! Tänkte att kanske, kanske, kanske kunde det faktiskt bli kul där inne?.. MEN för att inse fakta, så hade jag ju aldrig gått med in om jag inte hade haft förköp, så lite snål är jag nog. Iallfall på fyllan ;)
Jag gick iallafall in, minglade en timma å drog hem. Snabbt in, snabbt ut ;)

Nä, hotellet är inte var det en gång varit = roligt.


Så nu funderar jag faktiskt på att bojkotta hotellet på påsk (min 25 års fest) å kanske gå å bowla istället. Det är nice. Hotellet blir det nog inte i alla fall. Tillåmed the king of party Jocke och Partyqueenen Bella tyckte vi kunde hoppa hotellet. You say what?!
Fast i Bellas fall är jag väl egentligen inte så förvånad. För det är väl 22 års gräns då va? ;) Haha!


På lördag ska jag träffa Maria, min gamla klasskompis, som kommer långväga ifrån Vara. Har inte träffat henne sen jag var höggravid (!). Fatta! Hon har inte ens sett Alex! Så det är ju änna på tiden, minst sagt.
Känns ju som om Alex alltid har funnits ju. Kan inte fatta att han fyller 2 år i sommar! Absolutely tokisch!


Ska även på VIP dag i Vårgårda på lördagen - det är ingen skit  :)

Ulrikas klädaffär är destinationen. Hoppas det finns mycket fint i mitt tycke å smak. 20% rabatt får man också - heller ingen skit ju!


Idag var min fina storasyster på "Modell för en dag" i Göteborg.


                 

Fina underbara hon!

Här är Alex när han leker "minimodell för en dag" :


                   


Otroligt fashionabelt släkte man har ;)


Good afternoon!

Kommentarer
Postat av: Bella

Hahahaha...va dum du e tjejen!!! hoho :D

Fina modellbilder både på din syster yster o lille Alle bralle!! =)

ja jag vill se den filmen me..skulle ha gjort d för ett tag sen men sen blev d imte så..hmmm...

2009-03-19 @ 21:05:07
URL: http://issabellas.blogg.se/
Postat av: emma

Det kan du faktiskt ha Bella =)

För det är faktiskt internationell mobbning av dig tills ngn annan hittar på sånt där ;-)

Men gött med blogg Emma, fast såååå tråkigt var inte hotellet, du drack bara för dåligt =)

2009-03-19 @ 21:39:25
Postat av: Emma

hej. ja visst blev Malin kanon snygg!! så roligt var det.. Det rekomenderar jag verkligen..

2009-03-20 @ 07:37:26
URL: http://metrobloggen.se/frasselina
Postat av: Frida

hahaha, vilka underbart härliga kort på Alex!!!

2009-03-20 @ 10:35:16
URL: http://fridz.blogg.se/
Postat av: Camilla

Superfina kort på Malin!

Och på Alex också såklart ;)



Klart Bella bangar när de är en övre åldersgräns ;) Moahahaaa



Bowling låter helnice!

Vi måste träffas snart!

Jag tycker fika på ryttaråsen :)



Puss!

2009-03-20 @ 15:33:17
Postat av: MALIN (The ONE and only)

Snygga mig hade du på sidan såg jag..grrr ;-) Men bästaste kortet var på Alle när han posade sexigt över köksbordet- har han sett sin mor en mörk kväll?? mohaha

puss

2009-03-20 @ 16:11:39
Postat av: Bella

Det va väldans vilken mobbning mot mej då!! nu får ni allt ta o ge er!! haha :)

såå roligt e d väl ändå inte att ta upp all the time eller tycker ni att jag e en såå intressant person asså!! nice haha :D

2009-03-20 @ 19:17:20
URL: http://issabellas.blogg.se/
Postat av: Karin

Jättefina bilder på din syster! Och på Alex också! :) Modell för en dag är jättekul!

2009-03-20 @ 21:02:26
Postat av: Jessika

Sicka snygga modeller du har i ditt släktskap!! =) Jag e lite besviken över att mitt snygga köksbord inte kom med på bild dessvärre?!

2009-03-22 @ 13:02:16
URL: http://www.metrobloggen.se/jezzzzzika
Postat av: Hanna

Inte illa vilken poser er son e :)

2009-03-26 @ 21:40:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0