Vab

Helgen gick i en väldig fart.

Fredagens fest hos syrran & co var mycket trevlig, även om slutet kanske blev mindre lyckat. Inte för att jag egentligen är förvånad, men. Hur som haver hade jag mestadels trevligt iallafall.



                   


                   


Jag å syrran hade smidit planer om att göra "sisterlööve-kort". Dom blev dock avskyvärda allihop, ett exempel:





Fotogenisk är inget som går i släkten. Tyvärr. Sedan kan jag ju faktiskt skylla på Bella oxå, hon var fotograf. Å alla vet vi ju hur hon är som det.. ;)


Lördagen tillbringades kort å gott i sängen. Som vanligt på bakfyllan.  





Men i söndags var jag uppe på benen igen, då var vi i väg på kalas hos Mattias morfar som fyllt år i veckan. Men innan dess ett besök på Allum. Me like! Köpte (faktiskt) inget till mej själv, men lite smått å gott till Alex. Å Mattias köpte sej en jacka å t-shirt.





Fick även mess av Stefan och Jenny att deras bebis kommit nu! Signe blev storasyster till lillebror Algot! Woohoo! Grattis grattis!


När vi kom hem på kvällen visade det sej att Alex hade över 39 graders feber. Segt!
Å det har hållt i sej. Igår var jag ju ledig, men idag vabbar jag och imorgon med. Så får vi se om lillkillen frisknat till tills på torsdag. Vabba är tråkigt! Att bara hålla sej hemma hela dagarna är inte riktigt min grej. At all.

Tur att han är så förbannat söt ;) Men det märks verkligen vilket kön han är. Pustar å stånkar å ropar efter "Batten" (=vatten) hela tiden ;)

Jag har försökt hållt mej sysselsatt på alla sätt å vis, jag har pysslar om Alex, läst barnböcker till förbannelse, tvättat, städat å fixat å donat. Men nu är huset så rent som det kan bli!

Därför har jag nu städat å rensat ur garderober, lådor och skåp! Uttråkad? En aning, ja.



Snipp snapp slut!

Kommentarer
Postat av: Frida

Tänk vad man kan göra saker man aldrig orkar annars, när man är uttråkad! ;)

2009-03-10 @ 16:18:43
URL: http://fridz.blogg.se/
Postat av: Bella

Det va inte bra alls att den lille söten e hemma o e sjuk.. men bra då ändå även om d inte e så kul att få lite rensat o städat!! duktiga du :D

lite chockerande dock att du inte handlade någonting alls på ert allumbesök!! inte illa =))

2009-03-10 @ 16:38:16
URL: http://issabellas.blogg.se/
Postat av: Camilla

SötisAlex! Himla fin i sin kepa! :)

2009-03-10 @ 19:08:57
Postat av: MALIN (The ONE and only)

Snygg snyggare snyggast = Malin o Ems..:-) <3

2009-03-10 @ 19:45:29
Postat av: Karin

Stackars Alex som är sjuk! Men vad mycket du fått gjort! Om du inte har nåt kvar att göra hos dig har jag massor du kan göra här ;)

2009-03-10 @ 20:32:10
Postat av: Hanna your ex

Äntligen en blogg! :) SEE Ya!

2009-03-10 @ 22:41:13
Postat av: emma

Stackars lillpojken =P

2009-03-11 @ 00:07:43
Postat av: Jessika

segt att vabba men då kan du verkligen gå o längta till helgens partaj! ;-)

2009-03-11 @ 08:57:20
URL: http://www.metrobloggen.se/jezzzzzika
Postat av: Carro

Hej! Nice kort!! Stackars Alex, hoppas han blir bättre snart... Br att man får tid att städa lite ibland =)

Kram

2009-03-11 @ 19:15:00
URL: http://www.metrobloggen.se/carro07
Postat av: Anna

mysiga kort du! du kan få komma till mig och städa om du vill! :D stackars lillkillen, hoppas han kryar på sig snart

2009-03-11 @ 19:21:15
Postat av: Frida

hehe, då ska jag gå och se den! jag vill se den typ nu, men måste vänta på att Hanna ska läsa ut boken.. hon är seg hon! :P

2009-03-16 @ 19:54:48
URL: http://fridz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0