Ah du ljuva juni!

Snart är det juni! Bästa månaden på året, ty det är månaden då älskade potatisfestivalen äger rum och min älskade son föddes. (Naturligtvis inte i den ringordningen) ;)

Dessutom fyller både Mattias å min käre far år i juni. Å så är det ju midsommar oxå, fast det är ju rejält överskattat!! Alla får snefyllor å det ösregnar (nästan) varje år!!


I år är juni even better, åker ju till Kreta 4-11 juni. (SNAAART!!) Hemma lagom till festivalen. Planeringen kan inte vara så mycket bättre faktiskt :)

(http://www.fritidsresor.se/resa/grekland/kreta/maleme/hotell-louis-creta-princess/?season=sommar-2009)

Fredagen 12 juni är dessutom dagis stängt för studiedag, så då får jag ytterligare en ledig dag (+ att jag även är ledig hela festivalshelgen). Då ska här åkas karusell på dagen å sedan till syster på aftonen å svira loss!

Same procedure every year!


Måndagen efter potatisfestivalen ska ju ja å Bella modella! Modell för en dag.

Kan ju bara föreställa mej hur korten kommer att bli, bakfull å jävlig som jag med all säkerhet fortfarande kommer att vara efter helgens bravader ;) Men what the heck, kan ju bli skoj!


I tisdags var mina jobbarkompisar (Amanda, Sandra, Marie, Hanna X:Et, Arielle, Anna L å så jag) här på fika. Lång (från kl 16-21) å trevlig fikastund - me like! Alex höll sej (inte alls) i skinnet, men charmade alla flickorna. Precis som sin mor! ;)


Detta är Maries sista vecka på jobbet! Så på onsdag kväll ska vi ha en liten avskedsmiddag på Musses, ska bli mys! Men jag kommer ju att sakna ihjäl mej efter henne!
..Å dessutom börja ränna på Maxi i tid å otid ;) Inget av det här bådar ju bra ;)


Imorrn ska jag jobba :( å på kvällen har jag en dejt med Anna å Hanna. Ska bli sköj! Det är min 25 års present, en helkväll ihop med dom! (Hett eftertraktade flickor, man måste fylla år för att få en chans att träffa dom ;) )


Ja, det var (ytterligare) lite onödig uppdatering från Ryttaråsen!



So long!


Kommentarer
Postat av: Karin

Å modell för en dag är så himla kul!! Det skulle jag gärna göra om! Vilken jätterolig månad du kommer ha, fullt upp med massa kul saker ju! :)

2009-05-22 @ 20:59:41
URL: http://babyimagen.blogg.se/
Postat av: Frida

Massa skojjigt på gång då alltså! :)) Vad kostar sånt där modellande??? jag är sugen på det också!

2009-05-22 @ 22:07:49
URL: http://fridz.blogg.se/
Postat av: Bella

Du lilla Emma!! vi kommer att va såå snygga när vi ska modella så säg inget annat!! :D hihi

det e kul att det händer mycket nu framöver i härliga Junimånad..för mej me jue!! :))

2009-05-23 @ 18:49:20
URL: http://issabellas.blogg.se/
Postat av: Jessika

Kul med massa kul saker inplanerade!! =) Juni är helt enkelt en förträfflig månad. ;-)

2009-05-23 @ 19:47:06
URL: http://www.metrobloggen.se/jezzzzzika
Postat av: MALIN (The ONE and only)

Hmm..Pappas födelsedag nämdes inte alls..Är du helt uppe i Potatisfestivalen o Solsemester så du glömmer farsgubben? ;-) PUSSIS

2009-05-24 @ 09:20:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0