Härliga onsdagskväll..

...kräver väl en helt meningslös blogg?

So off we go:
På lördag blir det livat här på Ryttaråsen. Vi har som många vet bjudit in vänner å bekanta till femkamp. Vill inte avslöja några grenar, men man kan bli blöt, smutsig å bortgjord. Så ta med oömma kläder ;)

Känner jag Bella rätt tar hon med en fullpackad kappsäck med (minst) 2 ombyten, mascara, eyeliner å ögonskugga. Hårborste, spray å plattång..etc. Ja, listan kan nog göras lång ;)


Nu har jag precis tagit mej en varm dusch. Får knappt plats i badkaret längre, med alla fiskar, båtar, badankor å andra leksaker som Alex envist ska ha där. Dessutom har vi typ 10 tomma schampoo-flaskor vid badkaret, som inte under några omständigheter får slängas för Alex..eller Mattias!

Dom använder nämligen dessa som leksaker, när dom badar. Okej,det är väl en sak att vår snart 2 årige son leker med dom i vattnet - fyller med vatten å häller över till en annan flaska å en annan flaska å en annan flaska osv..Men när min snart 27 årige karl tycker att det är minst lika roligt, kanske det är bäst att söka hjälp? ;)

Dom har tillåmed gått så långt att dom hällt ur otomma flaskor bara för att dom "behöver" fler.

Huh?


Anyway, innan duschen gick jag å slog in paket. Min fina systerson Max fyller 2 år på fredag å ska ha kalas imorrn. Å som den snälla moster som jag är, köpte jag naturligtvis en liten grej även till Wilma. Då jag själv kommer ihåg hur det var att fira syrrans kalas. Massa folk, god fika men inga paket till mej? Min ena moster köpte alltid något litet till mej så att jag var from resten av kalaset. Välbehövligt vill jag lova.
Å som ni märker, uppskattar jag det än idag - 4 år senare.
Haha, nä men typ 15-20 år senare.


Snart är det dags för veckans höjdpunkt (?): Greys Anatomy. Oh me like!

Alex sover lugnt å fint i sin säng å Mattias är snällt iväg å jobbar ;)
Inget kan gå fel denna härliga onsdagskväll..eller?



Byebye!


Kommentarer
Postat av: Bella

Hahaha...jaa det kommer jag säkert..moahaha.. :P men vadå då..vill ju va fin oxå :D hihii

2009-05-14 @ 20:18:52
URL: http://issabellas.blogg.se/
Postat av: MALIN (The ONE and only)

Du skulle ju inte blogga sa du juh..Annars skulle jag vara första man till rakning..:-)

TACK för allt idag, paket + mjölk =) + tårta! Superfin, trots lite sudd!! Max tyckte den var god..OCH TUFF!

Pussis o Kramis..

Ps. Du måste ta ur Alex det där o krama ballonger..Moster är liiite rädd serru ;-)

2009-05-14 @ 21:02:32
Postat av: Jessika

Hahaha!! Skrattade gott åt Mattias och Alex badfasoner!! =)

2009-05-15 @ 12:49:37
URL: http://www.metrobloggen.se/jezzzzzika
Postat av: camilla

Såg Max i kuriren (på jobbet igår) vi en bit utanför Alingsås får ju inte den.



Ha en bra helg!



Hittade du mycket på Ullared förresten?!

2009-05-15 @ 14:46:37
URL: http://camilla.blogg.se/
Postat av: Camilla

Gaaaah!! Värdelöst att missa denna femkamp ju!

Jag hoppas på MÅNGA bilder och annat skoj i bloggen imånn! ;)

Puss!

2009-05-16 @ 13:23:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0