Kalla fötter?

Likaväl som man kan ha kalla fötter vid bröllop, så kan man väl ha kalla fötter när man ska sluta på sitt jobb?
Idag när jag åkte från jobbet med endast en arbetsdag kvar, kändes det faktiskt sorgligt. Inte för att jag kommer att sakna själva arbetssysslorna – dom kan jag gott klara mej utan. Likaså cheferna. Men mina goa arbetskompisar, dom kommer jag att toksakna! Visst att jag kommer att komma på visit ibland, men det blir ändå inte samma sak. För det första så jobbar dom, så dom hinner ju inte med mej å för det andra att inte få ses varje dag kommer kännas tomt. Det borde jag kanske tänkt på innan? ;)

Äh, det är nog bara graviditetsdravel! Ska bli gött å slippa skiten ;)

Tomorrow: Ajöss med hatten! :D


Kommentarer
Postat av: camilla

Älskade vän!

Om du skulle sakna hatten alltför mycket så slå mig en signal så kan jag hjälpa dig gå på hattjakt i shoppingvärlden ;)

Du klär ju i hatt så jag förstår att du kommer längta tillbaks till den :)

Puss <3

2010-04-23 @ 16:40:03
Postat av: Bellan

Du kommer nog att klara det galant girlie!! Dom får komma på besök ofta och du till dom då så inte du hinner sakna dom alltför mycket =)

Good luck tomorrow på din sista dag!!! :D

kraam

2010-04-23 @ 17:19:38
URL: http://bellan.bloggproffs.se
Postat av: MALIN

Det bästa med att du slutar är väl dock att du slipper HATTEN?



smack <3

2010-04-24 @ 15:59:44
Postat av: Hanna

Grattis till att du slutat jobba pluttan :D

2010-04-26 @ 15:25:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0