Smått irriterande..

..att folk inte kommenterar. Har ca 60 unika läsare per dag, men endast 1 kommentar senaste inlägget.
You guys suck!
Kan mitt humör bero på att jag vart uppe å ”firat” med Nellie inatt igen (firas 6 månaders-dagen i veckorna tre?) Troligtvis. Men det är ändå tråkigt..
Jäjä, jag är ingen gnällröv, fast att tankarna om att sluta blogga - i ren protest - har funnits måste medges. 
Men tydligen inte ;)
Så fortsätt ni smygläsa om det tillfredsställer er ;)

I onsdags hade jag en mysdag med Nellie hela dagen, sedan hämtade jag storebrorsan på dagis å därefter plockade jag upp Bella å Camilla för en mys-eftermiddag. Det var väldans trevligt!
Dagens höjdpunkt var nog när Bella (gick in själv - som tur var) på Statoil å gjorde världens vurpa därinne å skrämde vett på personalen. När jag sedan gick in, medan Bella väntade i (säkerhet) bilen med barnen, stapplade jag omkring likt en 80-åring, skrämd av Bellas tidigare bravader.
Men hey; jag ramlade åtminstone inte! ;)
Alex undrade nervöst när jag kom tillbaks till bilen:

- Mamma, ramlade du också därinne?
- Haha, nej min son! Det är sånt Bella som gör.


Idag har jag haft Alex hemma från dagis, dels för att det går äckliga magsjukebasilusker på dagis å dels för att jag var vråltrött när jag vaknade imorse. Så jag har haft (fredags)mys med mina hjärtan hela dagen.
Alex å Nellie leker verkligen kanonbra ihop. Så gott att se + att man får sej en liten lugn stund vid datan emellanåt ;)

Ikväll är det då dags för Idol-finalen! Spännande, då Jay å Minnah gått ut med att dom är ”mer än vänner” å juryn och fd idol-deltagare tycker att detta är helt oacceptabelt. Haha! Intrigerna tätnar ;)
Hur orkar folk liksom?


Mobiltömning/pics från den sista tiden.
Några är lite suddiga å halvdana - men inget är ju värre än Bellas kort ;) 

                   


Nellie löööves sin moster å attackerar gladeligen - dvs suger sej fast där hon kan:


                   


Kommentarer
Postat av: Linn

Hihi, vad roligt! Jag brukar tänka samma sak om min blogg! Rätt så många besökare men få kommentarer... Lite tråkigt faktiskt! = )

2010-12-10 @ 17:17:30
URL: http://enstoltmamma.blogspot.com
Postat av: camilla

Mig kan du iaf alltid lita på! ;)

Och nej, inga kort är värre än Bellas! :D

Tack för myset! MÅSTE göras om snarast!



Jag väntar ju med spänning på lamellgardiner ;)

Puss <3

2010-12-11 @ 13:55:21
Postat av: Hanna

Menar du att ja inte kan få gotta mej i ditt liv utan att erkänna alltså? ;) får väl se hur det blir. Gillar inte att göra som folk säger :P men kanske pga respekt. Haha..

2010-12-13 @ 18:13:37
Postat av: Bella

Inget fel på mina bilder..lite suddiga ibland men what!!? :D



Å kul jag kan glädja folket runt mig med att ramla på Statoil.

hihi



Å vill oxå att vi gör om den trevliga fikastunden!!

2010-12-13 @ 21:15:23
Postat av: Bella

Å lägg ut din blogg på facebook varje gång du skrivit... hinner ju inte med annars för du har blivit gryym på att uppdatera!! :)

2010-12-13 @ 21:17:41
Postat av: Bella

Å lägg ut din blogg på facebook varje gång du skrivit... hinner ju inte med annars för du har blivit gryym på att uppdatera!! :)

2010-12-13 @ 21:17:45
Postat av: camilla Johansson

Din blogg är rolig att läsa, ska bättre mig att lämna avtryck när jag varit här, allt för att du ska fortsätta ;)



Må gott!

2010-12-14 @ 12:14:12
URL: http://zamillas.blogg.se/
Postat av: Sara

heej! Nu smygläser jag inte bara! :) Hoppas ni har det bra i Alingsås, vi får ta en dejt snart tycker jag! (Kanske inte åka pulka denna gången :))

Hälsa familjen

KRAM Sara

2010-12-15 @ 20:31:41
Postat av: Malin- the lövly moster!

MOSTER´s Pärla ;)

Vig hela nästa vecka till mig(och kusinerna) ;)

2010-12-17 @ 15:36:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0