Äntligen fredag!

Jag börjar nästan känna mej lite småstressad inför min kommande mammaledighet. Det poppar upp så många barn i folks magar att jag kommer ha ett heltidsjobb med att hinna åka runt å fika med alla. Precis som det var med Alex. Denna gången trodde jag ju faktiskt att jag praktiskt taget skulle vara själv med tjock mage (som till sist går över i sladdrig mage men med stora pattar istället – innan dom återgår till ”vanlig” size igen). Men icke! Ett, tu tre så är det ju babyboom! Gör inte folk annat, tro? ;) 

Anyway, som sagt så kan nedräkningen börja nu. Jag har ju tagit det första steget – att berätta för bossen att efter 24 april är jag gone! Hasta la vista!
11 veckor kvar - 6 lördagar kvar att jobba - 54 arbetsdagar kvar.
Fan. Man blir ju deprimerad av att börja nedräkningen så här tidigt. Jag får återkomma med andra siffror om ett tag.

Igår var jag å fikade med mina fina flickor från jobbet – Anna, Angelica, Marie å Arielle. Superkul att träffas utanför jobbet, även om det dock blir en hel del jobbsnack ändå. Men det är ändå gött att kunna prata utan att behöva titta sej över axeln hela tiden – av rädsla för att ”fel öron” skall höra.

Å idag är det äntligen fredag! Alltid så efterlängtat - särskilt när man är långledig lör-mån! Ikväll ska Mattias ha mys med sin bror – öl å tvspel. Man är inte äldre än vad man gör sej? ;) Å då var planen att jag skulle hem till systra mi på sisterlöövemys! MEN...Malin fick hämta Max på dagis nu på eftermiddagen efter att han hade vrålspytt. Usch! Så därifrån håller vi oss gärna ifrån.

Imorrn fyller min älskade syster år. 20+. Men nästa år blir det minsann 30+ ;) Kalas blir det dock inte förrän på söndag. Det tar ju tydligen lite tid att smälta sin höga ålder ;) Men som det ser ut just nu verkar det ju inte bli kalas överhuvudtaget. 

På måndag ska jag till bvc på 2½ års kontroll med mitt troll. Hade även tänkt att få en klipptid till honom då, men eftersom jag fortfarande inte fått tummen ur å ringt, så lär det inte hända. 


Trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: camilla

Babyboom?! :)

Vad har du att avslöja?! ;)

Hoppas ni får en mysig helg på ryttaråsen!

2010-02-05 @ 18:10:19
Postat av: MALIN ( da sista)

Såklart man är gammal..29 bast juh ;)

Hoppas att Maxen blir bättre tills imon. sitter nu i soffan alla 3 o kollar tecknat..Hoppas att det hjälper han..

Kram o puss på magen

2010-02-05 @ 18:18:07
Postat av: Frida

Härligt med nedräkning, här är det nedräkning som gäller också, men inte för bebis dock ;) Får ses snart igen, så ska jag berätta! ;) Trevlig helg!

2010-02-06 @ 00:02:48
URL: http://fridz.blogg.se/
Postat av: Bella

Frågar detta med, vilka e det mer som väntar bebis?:)

Å hoppas ni har haft en trevlig helg ändå, utan sisterlöövemys o så!! =)

Ta hand om dig gumman :)

2010-02-07 @ 15:11:09
URL: http://bellan.bloggproffs.se
Postat av: MALIN

Har en fin fin present till din bebis här hemma ;)

2010-02-18 @ 13:59:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0