Fat camp

1 dag kvar till campinglivet, men Fat camp pågår dock för fullt. Tråkigt som fan, men med lite jävlar anamma så ska det väl gå! Kanske.
Kul bara att jag har det bästa tålamodet oxå – not! Håller jag mej borta från godis en dag, så tror jag att det räcker. Men det ska gudarna veta att det inte gör, för i 2 dagar har jag hållt mej nu ;) Å jag ser ingen förbättring alls ;)
Riktigt B.

Idag får Mattias sin efterlängtade semester, så imorrn bär det av till Askersund (vi struntar i Lidköping). Tänkte åkt idag egentligen, men det blir för sent. Tråkigt å komma fram för att gå å lägga sej typ. Dessutom kommer Michael å Sara på besök ikväll - we like!


Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0