Oh sweet summer!

Sommaren är här..för att stanna hoppas jag! Underbart med sol å värme!
Fan ta Mattias om han inte har fint väder på sin semester ;)

Solens strålar innebär dock att jag måste shoppa mej en ny bikini till mina nya bobbies (mjölkfyllda alltså, inget annat). Även om det inte direkt är 100% skoj att visa sej i bikini i sommar. 
Men nu sitter jag iallafall här (förgäves) å letar på internet efter en bikini. Provrummen lockar mej liksom inte. 

När man är gravid är man så jädra optimistisk å fylld med positivt tänkande att "när lillan kommit ut, så ska jag minsann se till att gå ner i vikt". Blablabla. Men det är inte så lätt NU efteråt. Kakor är ju da shit! :) Å sockerberoendet därmed ett faktum.
Numera återstår bara försvarstankarna: "Vikten är ju faktiskt nere i ”utgångsläget” igen (dock inte kroppsformen). Å dessutom har jag fortfarande kvar vatten i kroppen, det kanske är det som gör att magen är lite ”dallrig”? ;)

Men whatever! Lite får man väl tåla när man har fått världens finaste barn!? ;)

Trevlig sommar!


♫ Den baddräktstid nu kommer, när magen är för stor.
Då valkar bara sväller och celluliter gror.
Generande behåring..lyfts fram i solens ljus. Nej stranden verkar boring, vi stannar inomhus.
De krav som sommar´n ställer, förstör vår ledighet. Vi sitter där å gnäller, fy fan vad jag e fet.
Fast vem vill motionera, när man kan sitta still. Nej, låt oss revoltera, vi tar en kaka till. ♫ 




Finaste barnen


Kommentarer
Postat av: MALIN(Da sister)

Du är juh för go..=)

2010-06-16 @ 18:42:22
Postat av: Bella

Bry dig inte om va du stoppar i dig..du e fin ändå :)

Å dina barn e fööör goa och söööta!!!!!!



Ses snart!

kram

2010-06-16 @ 21:19:44
URL: http://issabellas.blogg.se/
Postat av: Hanna

Fyndigt värre Emma :D

Tackar för igår!

<3

2010-06-17 @ 17:06:26
Postat av: camilla

Du är världens finaste Hot Mama! <3

2010-06-22 @ 00:08:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0