2 maj..

..dvs endast en månad kvar till 2 juni :)

Idag känner jag mej som en valross. Stor, otymplig å SVULLEN. Fingrarna ser inte ut att komma ifrån denna värld! Fötterna är dock liiite bättre, med stor betoning på lite. Fingrarna sticker å gör ont å är (om möjligt) klumpigare än vanligt. Har svårt att greppa saker.
Måste vart allt mitt hackande till tacosbuffen igår som är boven i dramat :S
MEN det var det absolut värt! Mina fina underbara arbetskompisar (å även några fd kollegor) var hemma på tjejmys igår kväll! Sååå kul!! 11 stycken blev vi. Inte illa pinkat, vi är rätt många på det där stället när man räknar efter. Det var dock 2 som inte kunde komma.. å så var det 2 oinbjudna (Mr. and Mrs Boss).


                   


Kvällen var iallafall helmysig! Å jag fick massa fint osså – vilket verkligen inte hade behövts! Gulle Er!


                   


         


Ni är bäst! TACK för allt! <3

Imorrn går vi in för nya tag. Inga mer sjukdagar. Utan bara ren semester. Först blir det dagislämning å sen hem för långfrukost i lugn å ro med första exet av AT i min hand ;)
Det är min plan för morgondagen. Kanske, kanske att jag gör ett ärende på stan oxå, men vi får se. Vem fan har bråttom? ;P 

Btw..Det är inte klokt vad ni har blivit dåliga på att kommentera mitt bloggande numera! Jisses! För det kan väl änna inte va så illa att ni slutat läsa om me, myself and I? ;) 
I princip så är ju ni den enda kontakten jag har med omvärlden nu när vi har varit hemma för kurering. Ni, telefonen och facebook ;) Skäms!


C ya!
:)


Kommentarer
Postat av: Bella

Har då inte blivit dålig på att kommentera här men hoppas du kan bli bra på att kommentera min blogg me :D hii

Bara att höra av dig om du vill ses imorn el nån dag =))

2010-05-02 @ 16:38:06
URL: http://www.bellan.bloggproffs.se
Postat av: Ërika

Emma! Jag läser din blogg så fort jag ser att du uppdaterat! Så himla kul att läsa den så jag e en trogen läsare! :-)



Tur att svullande försvinner när bebben har kommit o jag förstår hur du känner dig iofs tycker jag att mina fötter e väldigt svullna just nu o fingrarna lite mindre..

Jobbigare o hitta bra skor att gå i liksom..



Njut i morron av att va själv o gör det som känns roligt!

ps.. jag ska göra samma sak! Wilma börjar 15h imån så jag ska äta en alldeles egen frukost själv o läsa AT:-)



kram på dig!

2010-05-02 @ 17:39:48
Postat av: sandras

Hejhej!

Jag gör billiga bloggdesigner för blogg.se/webblogg.se. Kika in om du är intresserad och läs mer.



Kram!

2010-05-02 @ 18:42:52
URL: http://sandrathorolfson.se
Postat av: Anna

jag är en trogen anhängar, dålig på att kommentera bara, men sen vet du ju hur det ligger till med mina internet vanor oxå!!! tack för en underbart mysig kväll igår!kram kram

2010-05-02 @ 19:50:57
Postat av: MALIN(Da sister)

Om det är någon som läser din blogg, så är det väl jag. Så man vet när man kan nå dig mellan alla fikor och träffar som du är på ;)

LOVE U SISTER, längtar tills våran HELdags DATE :)

PUSS

2010-05-02 @ 20:47:17
Postat av: Frida

åhhh, dumle-lakrits!!! var hittar man såna?? jag har letat o letat men hittar inga!!!

2010-05-02 @ 23:18:56
URL: http://fridz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0