Gräsänka!

Idag ska karln ut å fira (svira?).
Just idag är det nämligen 2 år sedan han tog över Alingsås Bilskadecenter.
Så för hans del blir det bowling, mat å dryck på Stures..
..å för min del blir det lugn å ro ;) Bänkad framför tv:n å Grey - såklart!

Dagen har tillbringats hemma, med Malin * 2. Syrran (& Wilma) och hennes vän (och min mammagruppskamrat) Malin G med lille Albin. Trevligt!

Jag skulle nog behöva ringa å boka tid för att klippa mej.. Och barnet. Inte Nellie alltså - där behövs hårextensions ;)
Har funderingar på om man skulle våga bli brunett?
Men jag vet inte om jag vågar. Troligtvis inte. Har ju vart blondin i hela mitt liv å det går ju inte att ändra på i en handvändning..eller?
 
Hmm..Egentligen borde jag trotsa vädret å lasta in ungarna i bilen å åka till Pressbyrån. Men orka liksom!
Fick nämligen sms förut om att ett av mina paket, som jag internetshoppade häromdagen, har kommit. Spännande! Undrar vilket av dom ;)
Dessutom gick Nellies popup-leksak (favoriten) sönder igår när hon för miljonte gången slängde den i golvet från matstolen. Frågan var liksom inte OM den skulle gå sönder, utan NÄR.
Så ett stadsbesök skulle passa bra oxå, för å köpa en ny sådan..
Men jag orkar nog inte ge mej iväg ut igen. Vädret är ju inte direkt lockande. Å barnen är troligtvis inte lika sugna på "stadsvandring" som mor sin..

Jäjä, imorgon är en annan dag! :)


Kommentarer
Postat av: camilla

Coolt om du blir brunett! Men ska jag vara den enda blondie:n i gänget då? ;)

Tycker allt att Mattias kunde fixat lite mat till er andra i hushållet innan han åkte iväg för att fira :)

2010-11-03 @ 18:09:25
Postat av: MALIN

Våga bli brunett, tycker du inte om det så kan du alltid byta tillbax!!

Du behöver ju inte bli mörkbrun eller hur?

2010-11-04 @ 14:41:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0