HIPP HURRA!

Hipp hurra för Nellie 6 månader ida’!





Åh! Jag minns det som igår, 30 maj 2010 kl 01,56
När jag frågade på förlossningen vad det blev för nått, sa de åt mej att titta efter.
Först blev jag alldeles iskall å tänkte: ”Whaaat!? En pojk utan pung?!
Men efter noggrann betänksamhet förstod jag sedan att det var ju en liten flicka – utan pung ;)
Världens bästa mors dags present! <3

Å idag är min lilla flicka 6 månader redan. Ett halvår!! Tänk va tiden går fort när man har roligt?
Å roligare och roligare blir det! Varje dag! Att följa hennes utveckling är ju såå kul!

Hon har firat hela natten med att vakna till å från (tillväxtfas?) å dessutom matvägrat imorse.
Grötfrukosten var tydligen ingen hit längre(?). Känns som att vi (hon!) har tagit 7 steg tillbaks den senaste veckan, ang maten.
Mat i alla dess konsistenser - big no! Mammas mat - big yes!
Suck!
Jag har inga som helst problem med att amma - tvärtom! Men jag ser mej själv med Nellie hängandes i tutten fram till 1 års ålder - å det har jag problem med. Too much! Way too much!

Hoppas att den enkla anledningen är pga hennes förkylning. Skulle vilja skylla på hennes tänder oxå (för att själv må bättre) men det är nog försent, dom är ju änna redan uppe.
Sylvassa små gaddar! Hon bet mej i fingret häromdan så att jag började blöda. Gangsterunge!
Fast, va fan skulle jag in där å göra?! ;)

Nellie-collage!

Nyfödd:


                   

BB-bilder + första mötet med brorsan

1 månad:


                   


2 månader:


                   


3 månader:


                   


4 månader:


                   


5 månader:


                     


6 månader!







Grattis mammas älskling!

 


Kommentarer
Postat av: camilla

Grattis fina flicka!

2010-11-30 @ 14:53:57
Postat av: Emma

Åh herregud vad fort tiden går.. Grattis!

2010-11-30 @ 15:12:15
URL: http://metrobloggen.se/frasselina
Postat av: malin

gullegris :) moster´s <3

2010-11-30 @ 15:23:58
Postat av: camilla Johansson

Ååå sockersöta tösa 6 månader ja jösses ja vad tiden går fort.



Tack för din kommentar!



Må gott!

2010-11-30 @ 20:01:42
URL: http://zamillas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Grattis till sööta Nellie!!



Å seriöst va lika hon å Alex är!

Helt galet ju :)

2010-11-30 @ 21:36:48
Postat av: Anonym

Grattis till sööta Nellie!!



Å seriöst va lika hon å Alex är!

Helt galet ju :)

2010-11-30 @ 21:37:40
Postat av: Isabel

Du är för rolig! en pojk utan pung,ja det var ju tur att Nellie inte hade någon:) Fina kort på lillstumpan!

2010-11-30 @ 21:54:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0