Mamma-LEDIG?!

Idag har jag:
Pusslat. Lekt med bilar. Byggt med lego. Spelat spel. Lagat mat. Bakat. Bakat igen (första omgången blir alltid misslyckad när jag bakar). Diskat. Bytt blöjor. Matat bebis. Vattnat blommor. Bäddat. Dammsugit. Tvättat. Vikt tvätt. Plockat fram mer julstuff. Pajat spisen. Badat mej själv och barn. Tittat på Byggare Bob (dvd). Facebookat. Tröstat barn. Bråkat med barn. Målat - med både vattenfärger och tuschpennor. Shoppat (thank God for internet).
Med mera, med mera!!

Ni ser, även jag har tuffa dagar ;)

Kommentarer
Postat av: camilla

Jag hinner inte med när du bloggar såhär mycket! :D

Men oj så roligt det är att läsa!! :D

Ni är så fina däruppe på åsen <3

Jag ser fram emot en kakbjudning! SNARAST! ;)

Puss

2010-11-25 @ 18:39:41
Postat av: Theres

Ja jag säger detsamma!

Jag är ju hemma och sjuk men känns som man gör en heltid ibland ändå och jag har inte ens barn! Ja, jesus!:)

2010-11-25 @ 19:22:09
URL: http://tesspaulin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0