U L L A R E D

Japp, börjar bli hög tid för ännu en resa ;)
Kanske redan nästa vecka..
”Härligt, härligt, men farligt, farligt”…

Idag har jag städat hela dagen, var klar lagom till att syrran å barnen kom strax efter kl 13. Så medan jag åkte å hämtade Alex på dagis, passade de Nellie.
Väl hemma igen väntade vi in morfar, å sedan vart det fika! Malin hade tagit med sej nybakade, supergoda småkakor! Delicious!
Alex slukade 5 stycken på typ 10 sekunder. Märks att han inte är van vid hembakat? ;) …Å jag var väl inte så mycket sämre jag heller. Haha!

Jag hade oxå velat vara en sån där mysmamma (& bullmamma) med goda hembakade kakor å bullar i frysen. Men OM jag nu skulle ge mej på ett bak, skulle kakorna aldrig överleva infrysningen . De hade varit slut innan de ens hamnat i en burk.. :S
But hey…what are sisters for?! ;)

Ikväll blir det fredagsmyyyyys of course! Gott-gott å idol!


Trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: Frida- the baker!

Alltså ärligt- du bara måste lära dej mina grymgrymmebullar! Ska vi ta en dag ihop och knåda litegrann? ;-) Och yes för Idol! Jag gillar Linnea. Vem är din favorit?

2010-10-15 @ 19:30:11
Postat av: MALIN

Du är ju för söt :) MEN du har ju ett helt bageri + ragvi :D Det har inte jag iallafall..=)



Ulla Ulla ULLARED :D

2010-10-15 @ 21:11:06
Postat av: camilla

Kör iväg karl och barn en kväll och baka i din ensamhet! ;)

Då är det ju iaf bara du som vet att det finns kakor och bullar i frysen så kanske dom inte tar slut lika fort.. ;)

2010-10-17 @ 10:17:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0