Underbara barnen!

Vår FINA FINA pojk!


         


Alex är verkligen ett praktexemplar på ”den älskvärda 3-åringen”, som 3-årsåldern faktiskt kallas.
(Otroligt mycket bättre än perioden mellan 2-och 3 år; "the terrible two”)

*Åååhhh mamma va jag älskar dej!
*Åh va fin du är!
*Mamma, jag har längtat efter dej jättemycket. Jag har ju inte träffat dej på heeela dagen.
*Kan jag få titta på film, för att du är min kompis?
*Jag älskar dej ända till toppen!
(standard-repliken innan läggdags)

Å så är han ju såå underbar mot sin lillasyster! Han säjer ofta hur roligt det är med en lillasyster, vad söt hon är och hur roligt det ska bli när hon blir större å kan leka med honom..
- ”Jag väntar, å väntar, å väntar, å väntar, å väntar på att Nellie ska bli stor så hon kan leka med lego med mej på mitt rum!”


Vår FINA FINA flicka!


         


Å så Nellie..
Hon ler å skrattar åt (i princip) allt – charmerande som få!
Hon har sina absoluta ”gläns-tillfällen” direkt på morgonen när hon vaknat. Det är knappt att hon hunnit få upp ögonen innan hon skrattar å ler. Helt underbar! Skrattar, tjoar å piper! Tänk att en liten bebis kan väcka såå mycket känslor med sina små tjutanden! *lycka*

Tiden går sååå fort – men samtidigt blir det bara roligare å roligare. Nu är hon ju med mer å mer för varje dag, å utvecklingen är enorm!

Älskade barn!

(Ibland får man faktiskt skryta..särskilt när man har så stor anledning till det ;) )

Perfektion!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0