Amningshjärnsläpp!?

Igår när vi kom hem, strax efter kl 19, efter ännu en ”full-rulle-dag” möttes vi av att ytterdörren stod på glänt…med mina nycklar i låset (!).
Weird!
Jag har (tydligen) lastat in ungarna i bilen på väg till dagis, efter att ha ”förberett” med nycklarna i dörren, men sen bara åkt därifrån. Hmm?!..amningshjärna är definitvit inget att lita på!
(Amningshjärna är, för den som inte vet, efterbörden av graviddemens. Demensen slutar liksom inte när ungen är ute utan fortsätter hela amningsperioden..och en stund efter det om man har otur ;) )
Så vi hade visst "öppet hus" hela dan, tur att man bor lite på vischan där inga tjuvar hör hemma ;)

- Jaja, va glad att jag inte glömde nått barn hemma, sa jag till Mattias när han gav mej en förebrående blick. Det hände ju inget, å isåfall hade det ju ändå bara vart materiella ting.
Jag å barnen var ju ute på vift ;)
Men det stör mej nått otroligt är att jag inte minns att jag ens satte nycklarna i dörren, å varför jag i herrans namn inte stängde dörren? Varför liksom, det gör man ju av ren reflex (trodde jag)?
Mycket mysteriskt! ;)
Anyway, slutet gott, allting gott!

Idag ska jag å Alex, syster å Max gå på cirkus. Mys!
Pappis ska få lite alone-time med snuttan.

…And tomollow: ULLARED ;)

Å Camilla! Good point där. Varför jag inte har Nellie på bild ”där uppe”? Svaret är enkelt, I don’t know how.
Men iochförsej så hittade jag ett kort på Alex när han sitter i soffan å slappar 8 månader gammal å är på pricken lik Nellie. Så egentligen kan jag lika gärna säja att bilden till höger där uppe är Nellie..i framtiden ;)
Då återstår bara kruxet att få till namnet Nellie där med, men.. Som sagt, är inte så haj på det. Kanske du vill hjälpa? ;)


Ems 


Kommentarer
Postat av: camilla

Min kära dementa väninna! <3

Hoppas du kommer ihåg att du ska hit på lördag.. Kanske bäst man ringer och påminner dig nån timme innan så du anländer ;)

Men jag har dock ingen aning om hur man ändrar bilder däruppe :p

Loooong time since my bloggingperiod you knoW :D

2010-09-13 @ 09:33:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0