Idag

Har precis badat med Nellie, så nu ligger hon på tork här jämte mej ;)
Får väl se hur torr hon egentligen är, när hon ligger nakenfis på filten. Blir nog till att bada henne igen :S
Men hon älskar att bada! Bara ligger å njuter. (Kan det va av utsikten tro? HAHA! Knappast.)
Därför får jag dåligt samvete när jag inser att vi ännu inte varit i simhallen, hon å jag. Får ta det nån dag.
Återstår ju dock å se om bikinin passar...Mjölkfyllda boobs är inget å leka med! Finns stor risk att de trillar ut. Får nog hålla mej till badkaret istället, haha!
Ingen ide att köpa en ny bikinibh för att sen få vrålångest när boobsen är för små för den ;)

I eftermiddag, efter att Alex kommit hem, får vi finfrämmat i form av Elli å hennes grabbar. Trevligt!
Tycker änna att vi blivit lite bättre på vårat dejtande nu. Förut kunde det gå flera månader emellan, men nu är det nog bara 1½ månad sen, tror jag minsann!? ;)


Adios!


Kommentarer
Postat av: Elli

Haha...fin främmat...undrar om du säger det när vi väl har åkt därifrån :-D efter mina huliganer varit i farten :-D Men ja vi har allt blivit lite bättre på dejtarfronten, mycket trevligt. Nu får vi bara se till att det håller i sig :-D

2010-09-15 @ 12:07:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0