Paus.

Tvungen att ta paus från tv-soffan. Då är det illa ;)
Valvakan kills me! Spännande värre! Sitter å darrar likt ett asplöv ;)

Helgen som gått:
I fredags hade vi fredagsmys hos mamma å pappa, hela lilla familjen. Med tillhörande övernattning! I like!
Äter, som alltid, som en häst där (oxå ;) ). Känns som man går upp 10 kg över natten, men gött är det ;) Mammas mat!

Igår var jag på middagsmys hos Camilla. Mycket trevligt! Å fantastiskt god mat - Emma you rock!
Kvällen började med att Jessika dumpade sin karl å son hemma hos oss, å sen åkte vi vidare till Camilla.
Döm av vår förvåning när värdinnan inte ens var där?! (Dock förståeligt!)
Efter en stund kom hon ju iallafall å joinade oss andra; Hanna, Madde, Bella, Emma, Jessika å så jag.
Stämningen va på topp å Bella som alltid vår hackkyckling! ;)
Men..allting har (tyvärr) ett slut å som ammande mamma har man sin begränsning. Så vi drog oss hemåt vid 20-tiden (!).
Vet inte om det är åldern eller att mörkret redan hade lagt sej ute, men jag trodde att klockan var minst 23.
Jäjä! Hade väldigt roligt iallafall, å klart jag håller mitt löfte om min "sluta-amma-fest" ;) Will be awsome!

Idag har jag först vart på barnkalas med Alex hos Ludvig, som fyller 5 år på onsdag. Därefter gjorde jag min plikt å röstade. Å så har jag ju slått på stort idag å bakat! En TIGERkaka till Alex förtjusning. Han tyckte att det var en skittuff kaka ;)

HOPPAS nu att vi vinner valet tonight! 

Blå, blå, blå är mössan på mitt huvud.
Blå, blå, blå, är dräkten som jag bär.
Allt som är blått, blått, tycker jag är vackert,
Ty min lilla vän är.. en moderat!

;)



Later!

Kommentarer
Postat av: camilla

Tack själv! :)

Vilket party det blev när jag väl hittade hem från skogarna :P

Hemskt trevligt!

Puss

2010-09-19 @ 22:23:35
Postat av: Jessika

Tack för senast!!! :-D

2010-09-22 @ 11:52:38
URL: http://www.metrobloggen.se/jezzzzzika

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0