Vad göra?

Nellie sover efter vår badstund i badkaret. Å Alex är med pappis på jobbet å byter hjullager på bilen. Välbehövligt! Dom ska ju åka å kolla på när Larsson kör rallycross i Fjärås ihelgen, så Mattias tyckte att det var klokt att göra innan. Inte dåligt - en karl som tänker efter innan ;) 
Igår när jag åkte hem från dagis lät det som bilen ramlade ihop å jag körde över delarna. Typ.
Richtigt schkumt! Alex satt där bak å undrade ”är det nått fel på däcken eellerrrr?”.
Skarp hörsel den lille mannen! …Både på gott å ont :S

Syrrans operation hade iallafall gått bra å handen sitter kvar – till Max besvikelse ;) Han trodde att hon skulle till sjukhuset för att skära av den. Så han såg lite besviken ut när hon kom till dagis med handen i bandage.
Whaaat? Är den kvar? Vekt morsan! ;)
..Så imorrn är det vi som tar en promenix efter dagislämningen. Malin ser sin sjukskrivning som nån storts Fat camp, men jag som provat denna camping ett flertal gånger nu under 3 månader (sen Nellie föddes) vet att det inte funkar. På mej i alla fall. Känner jag mej själv rätt blir det promenix in till stan, rast på första bästa cafe å sitta där tiden ut.
Får hoppas syrran har bättre karaktär än va ja har ;)
Annars får Fat camp en helt ny innebörd.


Kommentarer
Postat av: camilla

Skönt att op för syster din gick bra.



Ja Magnus har också pratat om Bmw men dom bilar en en stämpel för mig tyvärr, du förstår nog ;)



Tack det ska vi ha!



Trevlig helg!

2010-09-03 @ 13:50:20
URL: http://zamillas.blogg.se/
Postat av: camilla

Skönt att op för syster din gick bra.



Ja Magnus har också pratat om Bmw men dom bilar en en stämpel för mig tyvärr, du förstår nog ;)



Tack det ska vi ha!



Trevlig helg!

2010-09-03 @ 13:50:21
URL: http://zamillas.blogg.se/
Postat av: MALIN Da sista

Såklart jag o du kommer att se FRÄSCH ut när dessa månaderna har gått..Orkar inte ha FAT CAMP (FETT CAMP) i 2,5mån..rullar fram om dör av hjärtinfarkt..

2010-09-04 @ 10:30:32
Postat av: camilla Johansson

För att göra en lång historia kort.



Vi har varit trötta på dagispersonalen länge och väl. Vi har varit ärliga vad gäller mycket på dagis och sagt ifrån. Men nu när vi vart lediga i 5 veckos över sommaren och dom tre ggr Magnus hämtade på dagis och Ludwig då hade bajs i blöjan, nä då orkade vi inte mer.



Men som sagt, det roliga är att det är fler som inte gillar avdelingen, men folk är ju så fega så ja ja dom får skylla sig själv. Tids nog kommer det i kapp dom att dom inte sa ifrån.



Yes det känns som att detta med dagmamma kommer bli bra. Har inskolning på mina lediga dagar denna och nästa vecka, så det känns bra.

2010-09-06 @ 18:14:45
URL: http://zamillas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0