Morsgris!

Nellie är vrålförkyld!..igen!
Satans segt!
Men nu vet vi åtminstone varför hon matvägrade häromdagen..
Snor, hosta å feber..från alla håll! Alex, Nellie å nu verkar tillåmed jag ha åkt på en liten släng av det! :O

Har iallafall haft tur i oturen att (världens bästa ♥ ) mamma varit hemma pga sin rygg denna veckan.
Så både igår och idag när jag lämnade Alex på dagis, åkte jag dit efteråt för frukost å lite "gnälligt-barn-avlastning".
Igår lade jag mej å sov i 2 timmar, då Nellie spökat hela natten innan. Därefter åkte jag en sväng till stan - SJÄLV! - och fixade massa ärenden.
Samma visa idag, förutom tuppluren. Å idag hittade jag - äntligen - ett par skor som fick duga. Åtminstone tills jag hittar de skor som jag verkligen vill ha ;)
Dessutom fanns skorna, som jag köpte idag, bara i juniorstorlekar på Team Sportia. Så endast 349 kr, vilket kap! ;)
 
Mamma är da shit! Det har verkligen varit guld värt att slippa Nellies matvägran å gnäll. Och att kunna strosa allena på stan. Morsgris! 

Kommentarer
Postat av: malin & wiggo

HEHEH är det du som är morsgrisen ;) hihihi vad skänt för dig med avlastning!!

2011-04-03 @ 08:21:02
URL: http://bebismalin.blogg.se/
Postat av: Camilla

Mammor is da shit Emma! :)

Skönt att få lite egentid ibland kan jag tro, om så bara för en liten stund.



Puss <3

2011-04-03 @ 15:38:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0