TEN years babyyyy!

"Jag letade efter någon jag ville leva med,
men fann någon jag inte kan leva utan!"

Stämmer väl kanske inte till hundra dock. För jag kan ju ärligt säja att jag inte letade efter "någon", när jag var nyss fyllda 17 år! Men det andra stämmer klockrent: 
Jag fann någon jag inte kan leva utan; Mattias!
Den mest omtänksamma, snällaste, gulligaste..kort sagt, den BÄSTA mannen/pappan ever! Älskar dej, Tiis!
Just idag har vi hållt ihop i 10 år!! Galet! :O
På senare da'r har vi ju dessutom berikats med två helt underbara, perfekta barn!
50% du, 50% jag = ♥ Alex & Nellie ♥

Från början hade vi storslagna planer inför vår 10 års dag. 
Det senaste på tapeten var att vi skulle boka en övernattning & 3 rätters middag på Nääs.
Men vi ville inte lämna bort barnen 3 helger i rad. (Förra helgen var vi ju barnfria på Ullared å nästa helg ska vi på bröllopsfest)
vi firar tillsammans med barnen istället! Mysigt det med, om inte ännu mysigare!
"Vi fyra i vår lya" liksom (Haha! Ni har väl sett Tratten och Finkel - galet kul!)
Dagen började med en solskensfrukost på Tallhyddan, följt av minigolf med syrran & barnen. 
Sedan strosade vi omkring på Familjens dag i Nolhaga. Alex stortrivdes bland ambulanser, brandkåren, polisen och djur i alla dess former.

Nu bär det av till Liseberg! Mys! ♥
Adios!


Kommentarer
Postat av: camilla

Bästa fina ni!! :)

Ni är så fina tillsammans!

10 år är coolt!

Ser fram emot bröllopet.. ;)



Puss <3

2011-05-02 @ 10:27:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0