I'm alive!

..fast det är väl knappt! :S
Natten har vart hemsk! Nellie har vaknat tillåfrån och gnytt. Stackars mammas flicka! (Öroninflammation. Igen.)
Å nu har jag drabbats av barnens förkylning OCH huvudvärk from hell!
Stackars me, myself and I ;) 

Jag har vart ruskigt dålig på att uppdatera oxå ser jag. Men som sagt; det går i vågor det här.
Mycket har iallafall hänt sen sist:

♦ Lillan, som blir 11 månader på lördag :love: ..har fått tand nr 9 och 10 nu.
Utan att jag märkte av det. Helt plötsligt fanns dom bara där. Sylvassa.
Vart på bvc idag. Lilla N väger nu 7860 gram och är 71 cm långkort.

♦ Vårt utbygge är påbörjat. Jäääjj! Det är färdiggrävt och det som återstår nu är att göra "trälådan" som man gjuter grunden i sen. Om jag fattat det rätt ;) 

Alex har verkligen varit i himmelriket hela helgen! Grävmaskiner, traktorer och massa jobbarkillar som han kan "samarbeta" med ;) Men lyckligast är han nog över att han har fått använda sina jobbarhandskar (vanliga fintervantar) flitigt.
Den grabben är alldeles stollig ♥ :D Helst ville han ha sina "jobbarhandskar", långbenta jobbarbyxor och långärmad tröja i helgens sommarvärme. Å gärna en fleecetröja över oxå :S
Grabbigare grabb får man nog leta efter!

Jag har oxå varit i himmelriket. Fast av helt andra orsaker, först och främst utav den underbara SOLEN! Lovin' it.
Men oxå pga:

♦ Påskhelgen smygstartade ju lite tidigare ör min och Mattias del med en
U L L A R E D resa - barnfria i husvagnen!
Vi hade det tokbra! Mysigt å bara vara på tuman hand. Käkade plankstek och drack underbart goa Sommersby cider på Ullareds "inneställe" ;)



Resten av denna vecka består bla av dejt med Jessika, Patrik & Alwin. Mitt och Mattias 10 års jubileum (lördag) OCH så måste jag iväg till Allum ihelgen å shoppa en klänning till nästa veckas bröllopsfest!
Gaaah! Jag är ingen klänningtjej. Vart köper man sånt? Enkel, fast "festlig". Som ska sitta bra oxå.
Dessa krav ;)

På måndag ska jag till Frida Frisör. Tänkte bli mej själv igen, dvs blond. Men nu när solen har gjort mej mer ljusbrun i skallen, har jag funderingar på att kanske vara det istället?
Vad tycker Ni?!

 

Kommentarer
Postat av: Karin

Vad duktig Alex är som ska hjälpa till med bygget! Ska ni bygga ut mycket?

Hoppas ni mår bättre snart!

2011-04-27 @ 12:03:15
URL: http://neaofamiljen.blogspot.com
Postat av: Camilla

Skönt och "höra" att ni lever däruppe på åsen!

Jag är så himla nyfiken på erat bygge!! :)



Jag tycker du ska hålla dig till din bruna färg nu kvinna! Du passar ju jättebra i den :)

Du får väl ta ett snack med frissan o se vad hon säger om det hela.

Såklart tycker jag du är superfin as a blonde too! Blondes have more fun you know.. ;)



Puss

2011-04-27 @ 14:32:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0